• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Bobbenn

Det finns inget jag vill ha från Lindex shoppen nu ju! GAAH! {#lang_emotions_dreamer}

Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • sarismaris
    Ruso skrev 2009-10-19 14:59:04 följande:
    Hm...det måste nog ha blivit fel, tror inte den var på rea egentligen...
    Meen! Va typiskt att jag inte beställt än då!! Den har ju legat i outleten sen i förra veckan nångång!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • maggan75
    sarismaris skrev 2009-10-19 15:57:57 följande:
    Meen! Va typiskt att jag inte beställt än då!! Den har ju legat i outleten sen i förra veckan nångång!
    Ja den har ju legat där  jätte länge, den röda oxå .... jag beställde 2  lila igår
    har en 98 sen tidigare meen var  nästan liten så jag köpte 104 och 110 oxå
  • star67
    sarismaris skrev 2009-10-19 15:57:57 följande:
    oj jag visste inte var kunde jag hitta rea varor trode inte att de har rea på några varor på nätet, ville fråga er men tänkte att det är dum fråga. visste inte att de brukar vara på outleten. nu hittade inte något där.

men har en nyhet till er var idag på stan och frågade den som var på kassa att jag vill ha 20 % på en vara och 25% på hela köpet och hon sa att det går inte man måste välja en bara. men jag var ganska bestämd att det går och jag sa att det bruka gå på nätet. och var snäll och ringde någon stans och frågade och de sa till henne att det går bra och fick köpa mudd jeansen för 149 kr istället för 249 kr.
    Det borde funka tycker jag annars varför skulle de ha skickat 25% på ett helt köp och 20 % på valfrivara samtidigt!!!
  • charmmiss
    star67 skrev 2009-10-19 18:04:26 följande:
    oj jag visste inte var kunde jag hitta rea varor trode inte att de har rea på några varor på nätet, ville fråga er men tänkte att det är dum fråga. visste inte att de brukar vara på outleten. nu hittade inte något där.men har en nyhet till er var idag på stan och frågade den som var på kassa att jag vill ha 20 % på en vara och 25% på hela köpet och hon sa att det går inte man måste välja en bara. men jag var ganska bestämd att det går och jag sa att det bruka gå på nätet. och var snäll och ringde någon stans och frågade och de sa till henne att det går bra och fick köpa mudd jeansen för 149 kr istället för 249 kr.Det borde funka tycker jag annars varför skulle de ha skickat 25% på ett helt köp och 20 % på valfrivara samtidigt!!!
    har varit i kontakt med kundtjänst angående det, enligt dem så ska det inte gå.
  • Pixxi

Åh, jag har 25% som ligger och bränner, men jag hittar inget som jag verkligen vill ha. Det är ett väldigt bekymmer

• charmmiss
    maggan75 skrev 2009-10-19 20:03:15 följande:
    Fint ..skorna kikade jag oxå på men skippade dem
    tyckte de matchade klänningen, såg ett par fina på Hm oxå med massa paljetter, men det fanns ingen rem på dem, sitter inte lika bra då.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9