• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • star67
    charmmiss skrev 2009-10-19 19:58:13 följande:
    har varit i kontakt med kundtjänst angående det, enligt dem så ska det inte gå.
    jaså jag vet inte hon ringde någon och fick svår att det går det funkade för mig i alla fall.

Jag såg dena klänning på butiken den är jätte sött faktisk.
  • maggan75
    charmmiss skrev 2009-10-19 20:04:41 följande:
    tyckte de matchade klänningen, såg ett par fina på Hm oxå med massa paljetter, men det fanns ingen rem på dem, sitter inte lika bra då.
    Ja det blir jättefint ihop, klänningen var fin, inte så puttinuttig som många är
  • star67

jag hade fått en kupong för länge på en libero box och det var ett par sockor på köpet men jag vet inte om den är kvar eller jag har slängd den. det går att man kombinera med andra koder???

• Bobbenn
    Pixxi skrev 2009-10-19 20:01:13 följande:
    Åh, jag har 25% som ligger och bränner, men jag hittar inget som jag verkligen vill ha. Det är ett väldigt bekymmer
    Samma här {#lang_emotions_surprised}
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • maggan75
    Pixxi skrev 2009-10-19 20:01:13 följande:
    Åh, jag har 25% som ligger och bränner, men jag hittar inget som jag verkligen vill ha. Det är ett väldigt bekymmer
    och jag  har användt 2 st i butik och i på nätet   passade på att köpa vinter jacka och termobyxor till stora V
  • Bobbenn
    maggan75 skrev 2009-10-19 20:16:10 följande:
    och jag  har användt 2 st i butik och i på nätet   passade på att köpa vinter jacka och termobyxor till stora V
    Måste man visa club kort då man handlar med kupongen? Kan man använda obegränsade kuponger till datumet går ut? (inte samtidigt då)
  • maggan75
    Bobbenn skrev 2009-10-19 20:17:05 följande:
    Måste man visa club kort då man handlar med kupongen? Kan man använda obegränsade kuponger till datumet går ut? (inte samtidigt då)
    Ja clubkort måste man visas de drar ju det ..... vet inte hur många gånger man kan använde kupongerna men jag  fick ju hem i brevlådan och via mail  så då använde jag det
  • Bobbenn
    maggan75 skrev 2009-10-19 20:19:20 följande:
    Ja clubkort måste man visas de drar ju det ..... vet inte hur många gånger man kan använde kupongerna men jag  fick ju hem i brevlådan och via mail  så då använde jag det
    Attans är ju inte medlem, oh well ungen behöver iaf inte mer kläder :P
  • Lejån

Lyckades faktiskt hindra mig själv från att köpa en massa bara för att det fanns rabatter. Dumt liksom att köpa om det inte behövs saker bara för att det blir billigare, för i längden blir det ju bara dyrare.  

längtar efter sommar & sol
  • maggan75
    Lejån skrev 2009-10-19 20:24:46 följande:
    Lyckades faktiskt hindra mig själv från att köpa en massa bara för att det fanns rabatter. Dumt liksom att köpa om det inte behövs saker bara för att det blir billigare, för i längden blir det ju bara dyrare.  
    och jag handlade bar sånt  vi behöver .... ja nästan ivarje fall
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9