• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Hallontårta

Passar på att fråga här med, vet ni om Polarn & Pyret brukar köra med rabattkoder? Hittat en jättemysig vintermössa där! (efter långt letande)

• Hallontårta

Aha! Bra

Peak skrev 2009-10-20 13:30:09 följande:
    tänkte på listan men den fick jag ju genom den du länkade till! Tack! Har inte sett till några rabattkoder hos Pop
  • sarismaris

Har någon länk till 25% rabatt på hela köpet på Lindex, att skriva ut?? HIttar ingen..

Towa 051125 & Ella 080413
  • anette 81

vad kostar en ny fixjacka?

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Lilaa

Ja gud vad söta vintage kläder till flickor det finns nu på kapphal. Skulle vilja köpa lite till min dotter men tyvärr är kläderna dyra och min plånbok tom.

Måste klaga lite på Lindex, jag tycker de har så tråkiga pojkkläder från stl 86 och uppåt och så skulle jag önska att de hade fler söta tröjor i stl 80 på babyavdelningen. De har ju bara bodysar.

H&M hade fått in söta byxor och body med barbastark på och fina nalle puh tröjor. Synd att de har så dåligt med rabatter bara, de skulle nog tjäna på om de hade mer rabatter.Då skulle iallafall jag handla mer.

• star67

om man beställer något som är slut på ellos brukar de kontakta innan de skicka ovriga varor??? eller de skickar varor som finns på lagar och inte andra???

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9