• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • mortillsju
    tobiq skrev 2009-10-23 23:10:34 följande:
    Tänkte be om ett smakråd! Jag shoppade loss på lindex idag och köpte bland annat den vita lilla pälsvästen med rosett (babyavdelningen) men nu börjar jag tveka om den verkligen var så fin... Vad ska man matcha med tro? Den var dessutom lite stor för dottern så jag funderar på att byta till den här istället: www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=673... Den borde väl vara mer användbar?
    Åhhh så söt. Klart finare än pälsvästen och funkar toppen även när det inte är kalas!!
  • tobiq
    mortillsju skrev 2009-10-24 09:00:38 följande:
    Åhhh så söt. Klart finare än pälsvästen och funkar toppen även när det inte är kalas!!
    Det är lite så jag tänker också, det blir nog ett byte! Västen känns inte överdrivet användbar:)
  • Glittrax

Nån som köpt fodrade regsnställ i lindexbutik nyligen.. eller är dom helt slut?

• anette 81
    Lantani skrev 2009-10-24 08:56:36 följande:
    TACK för tipset Blev ett köp på ett par i strl 92
    så lite så, tänkte först beställa ett par i 92 men jag ångrade mig
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Jessica24
    pelagonia skrev 2009-10-23 20:59:59 följande:
    Behöver hjälp Är detta en varm vinterjacka ? www.tradera.com/Beromda-vinterjackan-fran-lin... Är det fleece till ?
    Nej, jag upplever inte den jackan som en vinterjacka. Tycker det är en höstjacka.
    Men jag vet några som väljer att använda den till vintern.
  • Tvillingmamma2007

Vi använder den jackan som både höst/vinterjacka åt våra pojkar och gjorde det förra säsongen med. Det är inte så kallt här i Uppsala om vintrarna och man kan ju ha fleece under, dessutom så åker den mest bara på när vi ska åka och handla eller kortare utevistelser. Ska de vara ute och leka e dyl så har de ju ändå overaller, även de i "tunnare" laget, Mikk-line. Men bra att ha ett ombyte ändå tycker jag och smidigt med jacka ibland. Tycker en del vinterjackor är så extremt tjocka, inte alla som bor i kallaste norrland eller åker skidor i flera timmar eller så

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9