• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • star67

vi hade ingen alls i vår butik, jag menar mudd jeans jo vi ade bara blåa men de var inte på rea. oj jag kunde ha beställt på nätet men jag letade efter något annat och missade dem. någon vet om dem hämtar flera? jag har en på kassan men går inte att genomföra köpet.

• lillronya

HUr funkar det om man beställer från lindex hemsida?
    Kommer det hem eller ska det hämtas i butik?
    Betalar man med kort när man beställer? Finns det andra alternativ?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Pixxi
    lillronya skrev 2009-10-25 18:02:45 följande:
    HUr funkar det om man beställer från lindex hemsida? Kommer det hem eller ska det hämtas i butik? Betalar man med kort när man beställer? Finns det andra alternativ?
    Man kan betala med kort eller faktura tror jag, jag brukar betala med kort Sen kan man välja om man ska hämta i butik eller hos shenker ombud.
  • Xgirl83
    star67 skrev 2009-10-25 17:26:44 följande:
    vi hade ingen alls i vår butik, jag menar mudd jeans jo vi ade bara blåa men de var inte på rea. oj jag kunde ha beställt på nätet men jag letade efter något annat och missade dem. någon vet om dem hämtar flera? jag har en på kassan men går inte att genomföra köpet.
    Jag vet ju inte säkert, men oftast är det så att när en produkt tar slut så är det slut sedan. De rear troligen ut de sista de har kvar på onlineshopen. Men vissa plagg är ju "basplagg", t ex velourbyxorna, så sådana brukar det ju komma påfyllning på.

I din butik har de troligen fler kvar och därför de inte rear.-Alla butiker gör ju lite som de tycker också.
  • lillronya
    Pixxi skrev 2009-10-25 18:11:52 följande:
    Man kan betala med kort eller faktura tror jag, jag brukar betala med kort Sen kan man välja om man ska hämta i butik eller hos shenker ombud.
    Okej, tack!
    Så om jag betalar med mitt lindexkort så kan jag hämta det hos närmsta ombud sen?
    Låter bra då.
  • AochJsMamma
    lillronya skrev 2009-10-25 18:38:14 följande:
    Okej, tack!Så om jag betalar med mitt lindexkort så kan jag hämta det hos närmsta ombud sen?Låter bra då.
    tror det skiljer lite i fraktkostnad dock, men inga enorma summor vad jag minns
  • lillronya
    AochJsMamma skrev 2009-10-25 19:12:53 följande:
    tror det skiljer lite i fraktkostnad dock, men inga enorma summor vad jag minns
    OKej. Får väl undersöka saken när jag ska betala då.
  • bluedabade

Kan någon länka till rabattkodstråden tack!

• Pixxi

Saramara, vilka underbart söta töser du har i bildtråden.

• sarismaris
    Pixxi skrev 2009-10-26 05:40:22 följande:
    Saramara, vilka underbart söta töser du har i bildtråden.
    Tack! {#lang_emotions_kiss}
    Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9