• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Xgirl83
    molnen skrev 2009-11-19 15:04:11 följande:
    Hade missat att det var till danmark men vi får väll flytta
    Haha, ja det kan det ju vara värt.
  • jannah
    Skytten75 skrev 2009-11-19 14:07:51 följande:
    Då får du väl betala dubbelfrakt?
    Jo, visserligen. Men det lönar sig rätt rejält ändå! Får betala 19:- extra, men får 100 kr. mer i rabatt... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • mollan nu

jag la en beställning i går och då försvann frakten med koden för barnklädesnrabatten. men inte idag

• sarismaris
    jannah skrev 2009-11-19 18:48:45 följande:
    Jo, visserligen. Men det lönar sig rätt rejält ändå! Får betala 19:- extra, men får 100 kr. mer i rabatt... :)
    Men då beställde du i två olka namn eller? För koderna går väl bara att använda en gång per person..?
    Towa 051125 & Ella 080413
  • star67

jag tänker beställa på min mans namn, går det att beställa på hans namn han är inte medlem men om jag regestrerar honom nu???

• jannah
    sarismaris skrev 2009-11-19 19:52:35 följande:
    Men då beställde du i två olka namn eller? För koderna går väl bara att använda en gång per person..?
    Jag trodde att jag skulle behöva beställa i sambons namn. Men när jag beställt tröjorna och kundvagnen var tom, la jag tunikan i kundvagnen, och då fanns rabatterna från förra beställningen kvar. Så då fick jag rabatterna på tunikan också... :) Det borde ju inte gå att göra så, men det finns nog en liten bugg i deras system som jag lyckades hitta... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Lejån

Japp, koden från tidningen går att använda fler gånger.

längtar efter sommar & sol
  • Lilaa

Hur länge har man bytesrätt? Beställde jeans till dotter imorse som jag tänkte hon skulle få i julklapp men är osäker på storleken. Kan jag byta dom i dec om de inte passar?

• Buttelina
    Lilaa skrev 2009-11-19 22:54:27 följande:
    Hur länge har man bytesrätt? Beställde jeans till dotter imorse som jag tänkte hon skulle få i julklapp men är osäker på storleken. Kan jag byta dom i dec om de inte passar?
    30 dagar om det inte var rea
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Coca cola light

Nu har jag shoppat billiga barnkläder:) Koderna både från Femina och 50 kr om man handlar för 150 kr ligger kvar för mig så nu har jag lagt två beställningar i mitt namn och två i mannens namn. Kom dock på att det kan bli lite pinsamt att hämta paketen, även om vi går dit olika dagar.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9