• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • jannah
    sarismaris skrev 2009-11-20 19:20:21 följande:
    Hmm...hur många gånger törs man beställa med de två 50 kr-koderna..? Känns ju rätt sniket att utnyttja det.. Men det är bra mycke roligare å handla om man får 100 kr rabatt varje gång!
    Jag har gjort tre beställningar och alltså använt båda rabatterna tre gånger... :) Känns nästan som man får dåligt samvete. Har dessutom en beställning från perioden med halva rea-priset, så nu har jag snart fyra paket att hämta ut. Inte alls pinsamt... :D
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • tobiq

Jag köpte två Bamse-velourtunikor på rean på lindex härromdagen, den ena är mossgrön med rosa detaljer och har lillaskutt på magen och den andra är knallrosa med röda detaljer och har Bamses hund på magen- vet ni vilka jag menar?
    Tror ni att dom nya velourleggingsen går att matcha med dessa?

• sarismaris
    jannah skrev 2009-11-20 21:24:40 följande:
    Jag har gjort tre beställningar och alltså använt båda rabatterna tre gånger... :) Känns nästan som man får dåligt samvete. Har dessutom en beställning från perioden med halva rea-priset, så nu har jag snart fyra paket att hämta ut. Inte alls pinsamt... :D
    Mmm...det är ju just det... Att hämta ut flera paket på en gång.. De måste ju fundera på om man är helt knäpp i huvet eller nåt.. {#lang_emotions_undecided}
    Funderar nästan på att göra en fjärde beställning.....perfekt å fynda lite julklappar ju.. Men...törs man..?
    Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    Xgirl83 skrev 2009-11-20 21:29:47 följande:
    Fast prickarna på tröjan är vita och på kjolen är de rosa, så jag vet inte.. Angående den andra du tipsade om så vet jag inte om jag tycker om den så mycket. Jag tycker det är för mycket olika mönster och sånt på den bodyn/tröjan. Men tack för tipsen!
    Nja, tror faktiskt att prickarna på tröjan är rosa de också! Men de är lite större än på kjolen... Tycker nog att det blir lite mycke med prickigt både upptill och nertill..
    Men den tröjan är hur söt som helst också - gillar prickigt!!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Xgirl83
    sarismaris skrev 2009-11-20 21:32:52 följande:
    Nja, tror faktiskt att prickarna på tröjan är rosa de också! Men de är lite större än på kjolen... Tycker nog att det blir lite mycke med prickigt både upptill och nertill.. Men den tröjan är hur söt som helst också - gillar prickigt!!
    Jaha, det kanske de är? Hursom så tror jag inte den fungerar helt bra med kjolen nej.
  • tobiq
    Xgirl83 skrev 2009-11-20 21:37:47 följande:
    Jaha, det kanske de är? Hursom så tror jag inte den fungerar helt bra med kjolen nej.
    Håller med, hade satsat på enfärgad kjol till, kanske jeanskjol.
  • Det borde varit stjärnor
    jannah skrev 2009-11-20 21:24:40 följande:
    Men tror du inte Lindex kommer upptäcka att du utnyttjat rabatt-koderna fler än en gång? Det handlar ju om flera hundralappar...
  • jannah
    Det borde varit stjärnor skrev 2009-11-20 22:37:26 följande:
    Men tror du inte Lindex kommer upptäcka att du utnyttjat rabatt-koderna fler än en gång? Det handlar ju om flera hundralappar...
    Det har ju funkat förut, utan att nån sagt nåt. Men jag håller med om att det är konstigt... Fast samtidigt tycker jag nästan att dom får skylla sig själva. Vill dom att man bara ska kunna använda rabattkoderna en gång så måste dom ju kunna fixa så att koderna "spärras" efter första utnyttjandet... Så har dom ju gjort förut, med andra rabattkoder.
    Men det vore ju rätt retfullt att "åka dit"...!
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • star67
    Xgirl83 skrev 2009-11-20 21:29:47 följande:
    Fast prickarna på tröjan är vita och på kjolen är de rosa, så jag vet inte.. Angående den andra du tipsade om så vet jag inte om jag tycker om den så mycket. Jag tycker det är för mycket olika mönster och sånt på den bodyn/tröjan. Men tack för tipsen!
    ja jag också tycker att det är för mycket mönster på body och var inte så fin i verklighet. men den prickiga tröja är jätte sött men kanske blir för mycket prickor tänker köpa prikiga Leggings också en annan gång.

jag köpte den och med 30% rabatt baby blev biligt. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7020542&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9