• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • sarismaris
    Xgirl83 skrev 2009-11-20 18:26:43 följande:
    saramara80: Tack för rabattkoden, den kom väl till pass! Passar denna zipjackan: www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=701... med denna kjolen: www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=701... Det är ju samma färger men "tvärt om" så att säga. Hon har inga tröjor som passar med röd nederdel tyvärr.
    Hmm, njaa... Det går nog, men personligen tycker jag nog att det blir lite mycke..

Men det är himla söta kläder alltså!! Jag är själv lite kär i dom...men jag har börjat köpa 92 till min lilla nu på Lindex.. Fast babykläderna brukar ju va större i stl än de på flick, så det kanske skulle gå.. Iaf med kjolen. Men jag undrar också vad man ska ha till??
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Xgirl83
    sarismaris skrev 2009-11-20 18:36:38 följande:
    Hmm, njaa... Det går nog, men personligen tycker jag nog att det blir lite mycke.. Men det är himla söta kläder alltså!! Jag är själv lite kär i dom...men jag har börjat köpa 92 till min lilla nu på Lindex.. Fast babykläderna brukar ju va större i stl än de på flick, så det kanske skulle gå.. Iaf med kjolen. Men jag undrar också vad man ska ha till??
    Ja precis, jag får väl fundera vidare då, hmm... Som sagt så har hon just inga tröjor i rött alls, tyvärr. Det har bara blivit så.
  • sarismaris

Hmm...hur många gånger törs man beställa med de två 50 kr-koderna..? Känns ju rätt sniket att utnyttja det.. Men det är bra mycke roligare å handla om man får 100 kr rabatt varje gång! {#lang_emotions_wink}

• seacucumber

Den där koden 30% på valfritt babyplagg funkade när jag beställde två byxor i strl 98

P01001

• star67
    sarismaris skrev 2009-11-20 18:36:38 följande:
    Hmm, njaa... Det går nog, men personligen tycker jag nog att det blir lite mycke.. Men det är himla söta kläder alltså!! Jag är själv lite kär i dom...men jag har börjat köpa 92 till min lilla nu på Lindex.. Fast babykläderna brukar ju va större i stl än de på flick, så det kanske skulle gå.. Iaf med kjolen. Men jag undrar också vad man ska ha till??
    Xgirl83 skrev 2009-11-20 18:54:04 följande:
    Ja precis, jag får väl fundera vidare då, hmm... Som sagt så har hon just inga tröjor i rött alls, tyvärr. Det har bara blivit så.
    dena kanske! idag var på butiken och såg kjolen där och den var lite för stor jag provade med en i stl 92 tror jag och de var nästan samma. tog en till min dotter. tyvärr man kan inte använda 30% mer än en gång.
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx
  • caspersmamma 08
    Om ni handlar i en affär och på ett plagg så är st lappen på riven och det finns heller ingen prislapp.
    tycker ni då att man ska betala fullpris eller få lite rabatt och i så fall hur mycket?
  • sarismaris
    seacucumber skrev 2009-11-20 19:23:44 följande:
    Den där koden 30% på valfritt babyplagg funkade när jag beställde två byxor i strl 98 P01001
    Nu funkade den visst.. Fast på babyplagg då. Konstigt!
  • star67

jag köpte dena men krånglade lite med betalnning när jag betalade kollade jag för säkerhets skull vilken stl jag tog och den var redan slut kommer jag att få den någon vet?? om jag inte får den brukar de maila eller de skickar bara andra plagg??
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7019891&path=3403475;3215210;3232580;3454164;761765

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9