• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • fat2fit
    nica83 skrev 2009-11-23 20:06:19 följande:
    Någon som vet vad det var för koder till månadens erbjudanden så man kan använda dem i webshopen? Tror min lilla klåfingriga tvååring har slängt kupongerna
    Dam: LC9471
    Underkläder: LC9472
    Barn: LC 9473
    ...och Lindex rabatt som pdf (skriv ut till butik) www.b2.se/lindex50
  • Ruso

Någon som vet om den gröna Bamse tunikan är samma färg som den gröna plyschbyxan (T3B2)? Det står samma namn på färgen, men byxorna ser ju mörkare ut...

• Ruso

Kunde inte låta bli en beställining... alla 3 bamsebodyna till lillgrabben, blir nog bra med body nu när det blir kallare, glad att de går upp i storlek 92! Sedan rosa Bamsetunikan med röda tajts och strumpor till lillflickan...svårt att välja, vill nog ha en tröja också...men då får jag ta det via kupong i kassan

Gratis frakt i alla fall, så jag behöver inte åka till Lindex för att hämta ut denna gång!

Men, det kändes lite fjuttigt med "bara" 50 kr rabatt...försökte mig på 30% på ett babyplagg, och det funkade...helt till jag loggade in, då ville den inte vara med...

• ÖNadja

Hjälp!

Ja va å köpte 3 velourbyxor "ta 3 för 2", kastade kvittot också va dom för små!

Imorrn ska min mormor in till stan och tänkte lämna tillbaka/byta byxorna åt mej, går det utan kvitto?

Fick även hem en 50 kr rabatt, går det att kombinera med ta 3 för 2?

• star67

jag hade beställd en jens och en body med rabatt 30% och jag trode att det gick inte så beställde igen samma plagg nu jag fick bade beställningar, jag kollade på min sida och det var bara en beställning konstig!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9