• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • iAnnaMaria
    jannah skrev 2009-11-21 00:04:36 följande:
    Det har ju funkat förut, utan att nån sagt nåt. Men jag håller med om att det är konstigt... Fast samtidigt tycker jag nästan att dom får skylla sig själva. Vill dom att man bara ska kunna använda rabattkoderna en gång så måste dom ju kunna fixa så att koderna "spärras" efter första utnyttjandet... Så har dom ju gjort förut, med andra rabattkoder. Men det vore ju rätt retfullt att "åka dit"...!
    Jag tror nog lindex är nöjda! Dom får ju sålt grejer. Och dom går ändå vinst även om det blir rabatt för oss..
  • puh fantast

Någon som haft problem med Lindex jeanstights på flickavdelningen?
    Dottern har ett par i stl. 92 som jag nu har tvättat för andra gången och bak i rumpan har det rispats upp så det är några vita ränder.
    Det borde man väl få reklamera?

• star67

jag bestälde igår men min mans namn, men det står förtfarande order under behandligt. undrar om de markulerar order?? han är inte medlem club men jag registrerade honom igår.

• Hallontårta

Det är ju helg.

star67 skrev 2009-11-21 15:20:30 följande:
    jag bestälde igår men min mans namn, men det står förtfarande order under behandligt. undrar om de markulerar order?? han är inte medlem club men jag registrerade honom igår.
  • star67
    Hallontårta skrev 2009-11-21 19:48:41 följande:
    Det är ju helg.
    ja jag hoppas att det är därför, men jag beställde på mitt namn 45 minuter tidigare och det står klar att plocka. min var ca kl19:04. min man var 19:47.

någon vet hur är den i stl de var slut i butiken jag beställde i M vet inte om den skulle passa mig ibland S passar bra ibland M.
    www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx
  • Tjock kulan

Hejsan tjejer
    Någon som kan svara på vad lindex pepparkaksklänning till baby kostar? hoittar inte den i deras webshop.
    Tack på förhand

• AochJsMamma

Tjock kulan skrev 2009-11-23 07:56:11 följande:

Hejsan tjejerNågon som kan svara på vad lindex pepparkaksklänning till baby kostar? hoittar inte den i deras webshop.Tack på förhand
    dressen på baby kostar iallafall 120 kr så mkt troligt att klänningen kostar detsamma. Men inte säker!
  • Tjock kulan
    dressen på baby kostar iallafall 120 kr så mkt troligt att klänningen kostar detsamma. Men inte säker!
    Ok tack så mycket, såg den i en blogg o den var ju så söt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9