Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Hmm...jag kanske ska maila och be att få byta stl i alla fall... :>

mianf skrev 2009-09-04 15:58:41 följande:
    Iochförsig, men en barnfot växer ca 15 mm per år (dock ryckvis) så tror ändå du klarat dig mer en 23, men som du säger med en sula kan 24 kanske fungera.
  • Hallontårta

Det gick att ändra själv, nu tog jag 23. Växer han ur dem får jag köpa nya i så fall. Tack för all hjälp!!

• Hallontårta

Hur gammal är din dotter? Förra året köpte jag pax vinterstövlar som var helt vattentäta. Dessa var jättelätta och lillkillen gick jättebra i dem. Jag valde dem eftersom det var hans första vinter att knata runt i. Är du osäker så känn lite på skorna i affären, de som t.ex. ellos har brukar väl finnas i affärerna också.

anette 81 skrev 2009-09-04 21:17:08 följande:
    vet inte vad jag ska ha för skor till dottern i vinter
  • Hallontårta

Vinterstövlar = vanliga vinterskor/kängor såklart, inte regnstövlar. :) Gah..nu är kl för mkt för mig, dags att nana ;>

• Hallontårta

Fnular!! Det var lääängesedan jag hörde det uttrycket senast

Ms Ms Kanga skrev 2009-09-05 08:29:16 följande:
    Har era barn regnvantar typ www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx...? Jag fnular på om det verkligen behövs. Lindex regnvantar är slut i rätt storlek. PoP finns det på i rätt storlek men nästan 200 för ett par vantar tycker jag är lite saftigt särkilt om de inte behövs.
  • Hallontårta

Kolla pax vinterskor, de jag köpte var jättebra. Jag stod och valde mellan två, den jag köpte var lättare. :) Kavats skor, kollade t.ex. sandaler i somras, tycker jag verkar så tunga.

anette 81 skrev 2009-09-05 08:25:00 följande:
    min dotter är 1år hon kommer förmodligen att gå i vinter
  • Hallontårta

Jag köpte dem på Wedins, men de finns väl inte kvar överallt längre. Annars brukar Coop ha både kavat och pax! Hittar du något par där du gillar kanske Ellos har samma, då kan du handla med rabatt

anette 81 skrev 2009-09-05 09:52:30 följande:
    okej ska hitta var dom säljer dom
  • Hallontårta

Meeeh...idag skickar de hem på BREV att skorna jag beställde för någon vecka sedan är slutsålda?! Vafasen har de för system då? Borde det inte så slutsåld redan från början och meddela detta på brev känns väl lite onödigt. Så står det "Katalogen har blivit en succé för oss. Men dessvärre måste vi meddela att vi inte kan leverera din order till dig, eftersom det du har valt är slutsålt." Vad tusan bryr jag mig om deras katalog då?! =(

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9