Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Fick du inte byta till större stl heller? Mät och se om det verkligen är en 98:a, annars borde du kunna lämna in den som en reklamation. Vissa kläder de har är jättesmå i storleken, jag fattar inte hur de tänker.

Finesse skrev 2009-11-10 22:31:21 följande:
    Idag var första gången jag fick veta att reakläder var bara bytes och öppetköp rätt i 7 dagar.. så den där dressen fick hon behålla trots att den sitter litet och är i 98.. dom blev väldigt stötta när jag sa att det inte skiljde nånting mellan 92 å 98.. å sen bytte jag resten av orean till 104..
  • Hallontårta

Ja, det blev ju billigt! :> Han såg dem på datorn och pekade och sa "Diddis". Så det blir nog till att behålla dem! :)

Lejån skrev 2009-11-10 21:53:21 följande:
    Jag skulle kunna ha dem till min lillkille. Hade jag hittat dem i hans storlek hade jag nog köpt, för det priset så!
  • Hallontårta

Okej...så tråkigt. För är det samma plagg i samma rea så borde ju inte storleksbyte spela någon roll tycker jag. Bra att du sa det här, jag visste inte heller det!

Finesse skrev 2009-11-11 10:58:12 följande:
    Nej.. det gick inte.. varken bytesrätt eller öppetköp efter 7 dagar..
  • Hallontårta

Ja, det räcker.

lindalake skrev 2009-11-11 11:04:25 följande:
    ni som kan om man vill få rabattcheckar så räcker det väl med att ha Lindex clubkort "kontant", jag handlar inte så enormt mycket att jag orkar samla poäng
  • Hallontårta

Mmm..jag satt också och fundera på om det skulle kunna vara olika. Funderade på hur vår butik skulle göra och jag tror inte de skulle vägra låta mig byta, faktiskt.

charmmiss skrev 2009-11-11 11:05:43 följande:
    jag fick inte heller göra det och då hade det bara gått 2 dagar över tiden, men sen gick jag till en annan lindex butik o där var det inga problem att byta. så testa med annan butik.
  • Hallontårta

Haha tack! Bra Jag borde skämmas som bryr mig egentligen!

Bobbenn skrev 2009-11-11 13:00:55 följande:
    JAAA!

Kön har ingen färg
  • Hallontårta

Snäll du är, tack!

Ullis 10 skrev 2009-11-11 18:08:00 följande:

Tycker jag inte att du behöver göra:)
    Var i affären idag, det fanns ju knappt någon rea för barn här, mest för äldre barn. Men jag kanske var lite sent ute!

Sedan trodde jag att KappAhl skulle ha halva reapriset, men det gällde ju bara dam- och herrkläder!

En sak! Ni som har barn som gillar Rorri (vår kille älskar det!) KappAhl hade en rorri-tröja i t3b2-kampanjen, som jag tyvärr missade så storleken var slut. Men så hittade jag Rorri-tröjor hos Åhlens!
  • Hallontårta

Ååååh avundsjuk jag blir! Flyttade söderut för flera år sedan, ett år hade vi en dag med -18 grader, jag trodde jag skulle dö! Snacka om bortskämd. Har vi tur får vi lite snöblask.. :>

Finesse skrev 2009-11-12 11:24:18 följande:
    å vi har ungefär 5 månader med mkt snö.. å 2 av dom är det ungefär mellan -15 å -25 grader hela tiden..
  • Hallontårta

Lindex har på t3b2.

Madge skrev 2009-11-17 20:51:16 följande:
    Någon som vet vart man kan köpa en svart långärmad tröja i 92 eller 98 som är lite tajt i modellen? Köpte en på HM (på killavdelningen), men den satt ju inte alls fint på dottern, den var verkligen lös och ledig så att säga.
  • Hallontårta

Vilken snygg tröja! Jag gillar starka färger och önskar att det skulle finnas mer sådant på pojk också. :)

Pixxi skrev 2009-11-18 14:11:43 följande:
    Köpte denna på lindex igår, men är lite tveksam, tror jag lämnar tillbaka den... ifs så matchar den nog med förra årets orange velourbyxor. www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx...
  • Hallontårta

Är det inte längre nu innan jul då? Affärerna brukar ha det iaf. Om inte webshoppen har det kan du göra omköp i butik i så fall. :)

Lilaa skrev 2009-11-19 23:25:50 följande:
    jaha vad synd, då kan hon inte få dem i julklapp eftersom hon måste prova dem
  • Hallontårta

Det är ju helg.

star67 skrev 2009-11-21 15:20:30 följande:
    jag bestälde igår men min mans namn, men det står förtfarande order under behandligt. undrar om de markulerar order?? han är inte medlem club men jag registrerade honom igår.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9