Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Ja exakt. :) Jag köpte jacka och byxa i samma serie, ångrar att jag inte köpte overallen också! Den vågar jag inte köpa nu när jag redan handlat så mkt

AochJsMamma skrev 2009-09-25 10:46:44 följande:
    dom är jättefina! Ganska hög vattenpelare oxå, så vattentäta och andas, samt som du skriver 25% billigare med kupong ( som de för övrigt ÖSER över en just nu.. )
  • Hallontårta

Har någon av er handlat på H&Ms webshop och betalt med kort? Det står att pengarna dras då paketet skickats, nu är det skickat men inga pengar dragna. Detta var det drygaste jag varit med om! De har ändrat leveransdatum 4-5 gånger och varje gång har jag aktat mig för att handla ifall de drar pengarna, men så har de skjutit fram leveransdatumet. Nästa gång ska jag betala med faktura...

• Hallontårta

Ska du ha mindre stl gillar jag fix overaller, med tossor på. Den hade jag förra året.

anette 81 skrev 2009-09-25 12:06:29 följande:
    synd den bara finns som minst i 86
  • Hallontårta

Ja? Jag menade inte att hon skulle springa omkring i tossorna. ;)

anette 81 skrev 2009-09-25 17:16:01 följande:
    Hon ska ha den i snön
  • Hallontårta

Just den menar jag Förra året hade de röda och blå overaller, jättefina! Bruna är också fin! Inbyggda vantar tror jag det är också, i fleece, men dessa växte han ur med sina labbar så de använde vi inte. :)

sarismaris skrev 2009-09-25 22:01:35 följande:
    Den bruna Fix-overallen på baby är en "riktig" vinteroverall. Vet inte om den är vattentät eller så, men den är iaf mer än en "sitta i vagnen"-overall! Jättefin är den också! 399 kostar den tror jag.
  • Hallontårta

Baby och pojk/flick skiljer en hel del. Men du har ju upp till 86 på de overallerna?

AochJsMamma skrev 2009-09-25 23:23:08 följande:
    jättefin, men ser så liten ut irl...blev lite förvånad att den största (80) var så liten, skiljer enormt mkt mellan den i 80 och den andra FIX i 86..men fin är den! Köpte såååååå fina röda stuprörs jeans till sonen idag, i strechmaterial, heelt kär!!!
  • Hallontårta

Idag fick jag Kavat Defender från ellos. De var inte alls så klumpiga som jag trodde, jättefina!!

• Hallontårta

Ja, det ska de vara! Sonen har aldrig blivit blöt i dem.

natalie72 skrev 2009-10-04 08:36:16 följande:
    En snabb fråga .... visst är väl Fix överdragsbyxor (de som såldes i våras) vattentäta?? En fröken på fsk sa att Elliot blivit våt när han hade dem på sig... konstigt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9