Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Vet ni om Lindex fått julkläder till barn ännu? ( typ tomtekläder, stl 92)

• Hallontårta

Vad på Lindex idag och skulle kolla efter julkläder, tomtekläder och vanliga. Men de hade ju inga tomtekläder alls ännu! och som vanligt fanns det mycket mer på flicksidan än pojksidan att välja på. :(

• Hallontårta

Det har de inte haft hos oss! Om jag nu inte missat det alldeles =(

sarismaris skrev 2009-11-07 17:01:49 följande:
    Halva rea-priset? Nu??
  • Hallontårta

Kan tillägga att vi fick den, jag skulle själv inte kosta på så mkt för något man bara anv. en gång. ;> (hoppas iofs att fler vill anv. den) :)

• Hallontårta

Nämen! Jag kommer in på dopklänning Victoria då jag trycker på den. Konstigt. :>

anette 81 skrev 2009-11-09 19:29:17 följande:
    länken funkar inte
  • Hallontårta

Jag beställde de röda stövlarna till sonen, nu såg jag att paraplyna var rosa hahaha Men det gör väl inget, eller vad tycker ni??

• Hallontårta

Precis vad jag tänkte. :) Jag har ingen koll alls längre!

Lejån skrev 2009-11-10 20:38:14 följande:
    Straffet för att inte vara mammaledig längre är att man missar all rea... Försökte säga åt sambon att han kunde åka och shoppa imorgon men han var visst inte så sugen... *haha*
  • Hallontårta

Ja det är ju det! Hoppas det finns något kvar bara!

Lejån skrev 2009-11-10 20:46:44 följande:
    Visst är det jobbigt!! Jag funderar starkt på att försöka få till en runda på lunchen imorgon men då är väl allt slut. Känner mig lite smått patetisk, men halva reapriset ÄR ju billigt.
    Till min fråga igen, kan killar verkligen ha de röda stövlarna med rosa paraplyer? :>
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9