MyPlace skrev 2009-09-21 08:39:39 följande:
Morrmorrn...Jo lite bättre är han har inte kollat febern idag men känns lite varm, men 1 tand har spruckit fram så nu har han 8 tänder den lilla fisen..Håret är rött/svart , bättrade bara på de röda och ökade de svarta
Ja du vet inte vad som händer , men lite utgång blir de väll på fm med alma iallfall.. Liam kommer ju hem efter kl 12.50 men blir nog rätt lugnt idag har inte bestämt nåt än..
oj vad många tänder.snygg färg du valde på håret.har du ingen bild?
Marayah skrev 2009-09-21 08:31:03 följande:
Jo men så e de säkert. Men så blir det ju oftast så att när man målar upp den där konstiga bilden så är det ju så det hea slutar, om du förstår va ja menar!!
Där jag gick i lågstadiet så fanns inte en enda invandrare, men när man började i mellanstadiet så var det precis när Ånge började införa kosovoalbaner på flyktingförläggningen, och det var ju mycket intressant för oss tonåringar. Sen började man inse att vissa av de där människorna faktiskt var rätt hyggliga. ALLTID gästvänliga och trevliga.. Inte gniden som vi svenskar oftast brukar vara, dom bjuder på sig själv liksom. Visst det finns ju rötägg där med...
Nej inte ett dugg!!!
Här har jag lämnat mina grabbar på sina olika ställen. Filip e lite snorig och har en del hosta, men ingen feber eller så. Han har sån energi som heter duga så idag valde vi dagmamma. Annars blir det lugnt, ska försöka plugga lite faktsikt...
samma här.när man gick i mellanstadiet/högstadiet så kunde man räkna antal invandrare på två händer i en skola.idag är det nästan tvärtom
när sonen gick på dagis så var det ca 4 barn med invandrarföräldrar,idag är det knappt svenska barn på dagis.så på bara 15 år har det blivit jättestor skillnad
hur går det med pluggandet?