Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

vi i linköping 1

LittleMee skrev 2009-09-23 16:48:38 följande:
    Är du ute efter en tripp trapp dyna för mått ?
    stämmer bra.har tänkt sy upp tripp trapp dynor.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-23 17:42:07 följande:
    Humm, oj du... jag kommer faktiskt inte ihåg vad det var för nån dyna du mätte av men antar att det var min Bugaboo dyna. Snart får jag hem mina dynor til Phil & Ted vagnen, men de kommer nog i nästa vecka någon gång. Å en dyna till tripp trappen låter spännande.... fast behöver nog inte det på länge då Molly sitter i den. Leonard lär väl inte få använda den på ett par år. Fast när det är hans tur så är ju Molly så stor att hon kan sitta på vanlig stol förhoppningsvis. Däremot skulle jag vilja ha en dyna till IKEAs matstol.. vi har en sådan där uppblåsbar vit sak. Skitful och så obekväm.... plastigt å dant, så om du skulle kunna fixa en sån i någon mjukt skönt tyg. Får gärna vara tvättbart så vore ju sååååå tacksam.
    de uppblåsbara är ju bra.sådan fast i tyg söker jag
    LittleMee skrev 2009-09-23 17:11:13 följande:
    Vi har en Stokke tripp trapp dyna hemma. Om du behöver låna i nån dag får du göra det. Onödigt att köpa en bara för måttens skull. Maxen sitter ändå inte i sin stol så mycket.
    tack vad snällt.ritar gärna av dynorna.
    dinana skrev 2009-09-23 17:42:07 följande:
    Humm, oj du... jag kommer faktiskt inte ihåg vad det var för nån dyna du mätte av men antar att det var min Bugaboo dyna. Snart får jag hem mina dynor til Phil & Ted vagnen, men de kommer nog i nästa vecka någon gång. Å en dyna till tripp trappen låter spännande.... fast behöver nog inte det på länge då Molly sitter i den. Leonard lär väl inte få använda den på ett par år. Fast när det är hans tur så är ju Molly så stor att hon kan sitta på vanlig stol förhoppningsvis. Däremot skulle jag vilja ha en dyna till IKEAs matstol.. vi har en sådan där uppblåsbar vit sak. Skitful och så obekväm.... plastigt å dant, så om du skulle kunna fixa en sån i någon mjukt skönt tyg. Får gärna vara tvättbart så vore ju sååååå tacksam.
    det var en svart komönstrad dyna
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-09-23 19:20:26 följande:
    jag har en dyna till vanlig ikea stol... om ni menar en sån där plast som finns på alla restauranger till barnen..
    ja det kan var sådan.tyvärr har ikea slutat med de vanliga dynorna
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-23 19:30:56 följande:
    kikar in lite som hastigast. ska snart rusa över till kompisen mittemot och se på förlossningskliniken och speciallfall riskförlosningar.. Annars har ja haft en bra dag i stan med Maria.. Alma har varit så duktig och fått mkt beröm ...
    då får ni ha en bra kväll
    dinana skrev 2009-09-23 20:07:27 följande:
    ingen sån här då.. tror de här skall vara anpassade till Antilop.
    nix ska var den med botten
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-23 20:48:19 följande:
    Det är bara att säga till när du vill låna. Helst inom nån vecka då han börjar bli stor nog att sitta i sin under längre stunder.
    gärna så snart som möjligt.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-23 20:49:11 följande:
    Den vita med luft, jag har en, vi har inte börjat använda stolen ännu så kan ju ta med den imorgon om du vill låna den. dynan alltså.
    tack vad snällt av dig.ska vi ses vid dig kl 10?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-23 22:42:23 följande:
    Butiken nere vid Trädgårdstorget har väl Molo om jag inte minns fel, om de nu finns kvar där. Humm,. kommer inte ihåg vad den heter dock.
    tror den affären heter batinki
    AllieF skrev 2009-09-23 22:52:08 följande:
    Menar du Batinki? Den finns kvar. Jag har faktiskt inte varit där på hundra år ungefär. Rätt dyrt, väll? Någon annan som gillar affären Unni?
    är det den som ligger ovanför the phonehouse inne i stan

Dinana jag kollar upp när ikanohuset öppnar.sms dig sen när vi går hemmefrån
  • Familjetrollet

åhh nu har lillan fått sin första vagel i ögat
    ush sånt gör så ont

• Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-24 13:35:00 följande:
    Jag skulle också vilja åka med till Norrköping någon gång, men helst på en lördag och med tåget eller nått... lite jobbigt med barnvagn om man skall åka bil. Så tjoa bara till om ni vill ha sällskap in någon gång. Har typ varit i Norrköping två gånger i hela mitt liv så det är ju kul om man hänger på någon som hittar i den stan =) Skulle ju följa med till Myrorna någon gång.... och det har jag ju ingen aning om vart det ligger...
    jag ska dit ev på lördag.tack för idag.
    typiskt nog blev det fint väder när man kom hem.vi fick gå en rejäl omgång pga alkisfamiljen.tösen är livrädd för dem nu efter det som skedde igår.
    imorrn ska tösen få be om en annan plats i klassrummet.jag funderar på att ringa läraren om detta för tösen vill inte ens gå till skolan imorrn efter vad denna skitunge har ställt till med pga sina lögner till sina alkisföräldrar!
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-24 15:11:24 följande:
    usch vad trist. jo, jag märkte då det.. helt plötsligt så sken solen. men det betyder kansek atrt man kan gå ut en sväng snart och gå till lekparken eller nått. jobbigt när det skall vara sådär... du får ringa och kolla med dem.ja om jag kan och du har lust så kanske vi kan ta en sväng dit. är det trappor å tjafs där eller funkar det bra om man tar med Leonard. Molly blir kanske lite jobbigt att dra runt med, men L borde ju inte göra så mycket om man hade med.
    affären är jättestor ,de har hiss som man kan använda.deras affär är 4-5 gånger större mot våran myroraffär.
    de andra affärerna ligger i utkanterna i norrköping,där inga bussar åker typiskt nog.fast om man orkar gå ca 5-6 km så kan man besöka 2 till second hand affärer
Svar på tråden vi i linköping 1