vi i linköping 1
MyPlace skrev 2009-09-25 09:22:37 följande:
fy attans, stackars M.. hoppas de löser sig för henne och skolan och er föräldrar... inte kul när barn far illa och speciellt inte ens egna barn..
hihi, sikken liten rackare;-P
tack.våra barns kompisars mamma är toppenbra,hon följde våra töser hem då de var så rädda och ledsna.hon är jätteglad över att våra töser är kompis med hennes barnhihi, sikken liten rackare;-P
Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-25 09:41:00 följande:
Det är jobbigt när det blir så, men inte för att försvara den familjen på nåt vis, men de har ju uppenbarliga problem. Och självklart så mår ju barnen inte bra om föräldrarna dricker massor. Det är egentligen inte barnens fel, även om det är de som man blir arg på. Dessutom så är alkoholism en sjukdom så det är inte så enkelt..visst blir man arg på dem men i grund o botten är det nåt de inte kan rå för men däremot så kan de se till att få vård, det är deras skyldighet.Jag växte upp med en pappa som var/är alkoholist, han är nykter sen nästan 4 år tillbaka nu, men min uppväxt var inte så rolig om man säger så. Så jag blir illa berörd när jag läser o hör om sånt där.Dessutom läser jag om det i skolan just nu o då får man en annan förståelse.
denna familj har hållt på minst 8 år.min make växte upp med en pappa som var alkolist som även tände eld på deras villa.så min make vet villket helvete det är att ha en alkolist till förälderMarayah skrev 2009-09-25 09:43:14 följande:
Fan så jobbigt!!!!nu har ju X även fått en annan tjej på sin sida som pratar illa om vår tös och hennes vän även i skolan och efter skolan
händer det fler gånger så ska den mamma få det hett om sina öron...
som tur är har våra barn jättebra kompisar