Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

vi i linköping 1

Indratvillingmamma skrev 2009-10-11 18:44:04 följande:
    Hej hej! Undrar om man får hänga här lite? Vi flyttade till Linköping i höstas och bor nu i Lambohov. Vi bodde i Umeå tidigare så det var ju en ganska rejäl flytt om man säger så. Jag har i alla fall en sambo och två pojkar som är 4,5 år.
    välkommen hit.skoj med lite äldre barn i tråden.våra minsta barn är 6 och 8 år.vi skulle haft ett barn -06,men vi förlorade det barnet under graviditeten
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:20:09 följande:
    Idag har vi haft visning för en ganska rolig snubbe. Han hann knappt kliva innanför dörren så skulle han ha lägenheten. När han tog på sig skorna berättade han att han har en bekant här i närheten som rekommenderade området för honom. Anledningen? "There´s not many.... what do you call it here in Sweden? handikappad?" Vilken tomte.....
    haha
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:21:19 följande:
    Hur många Lambohovsbor kommer vi att vara efter nyår? Bor inte typ alla där redan?
    inte vi.maken vill flytta till lambohov,jag har delade känslor för att bo i lambohov pga omständigheter
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-10-11 19:27:56 följande:
    Jag förstår om du har minnen kvar från den tiden.... Dessutom var det väl inte så länge sedan ni flyttade ? Då kanske man inte har lust att göra det så snart igen. Ni trivs väl bra där ni bor nu.
    det var ryd vi flydde ifrån i maj.lambohov flyttade jag från -95.här i skägget trivs som fisken i vattnet.kanontrevliga grannar,barnen har tppenbra kompisar och man får sova hela nätterna utan att bli störd av krossade rutor,bilbränder osv

min syrra bor i mjärdevi,men de ska flytta pga att området är dåligt där de bor
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-10-12 01:15:08 följande:
    Nån om intresserad av en fika i slutet av veckan???
    jag tar gärna en fika
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-10-12 08:43:31 följande:
    Hihi, det vet ja ju. :P Var du vaken än den tiden, eller hade du matat hugobossen?? Fast du e ju en nattmänniska. Så vilken dag passar bäst och vart, ikano, stan eller hemma hos någon???
    ikano är enklast.jag kan fredag och helgen denna vecka
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-10-12 08:42:21 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-11 19:29:17 följande:
    ja med vill,,, men får vänta tills alma börjar 6 år, för hon börjar dagis idag och vill inte riva upp henne från ett nytt dagis igen... men vänta bara en dag kommer ja till er oxå
    vad skoj,hoppas ni får ett bra dagis till alma bus
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-10-12 13:13:18 följande:
    Hej hopp. Nu är man just hemkommen från Validering på skolan. Gick kalas. Skit skojj ju. När ja kom hem nu så hade ja fått brev från kommunen. Nu har tydligen influensa vaccinet kommit till skolan. Hur ställer man sig till en vaccinering av Marko då??? Känner mej lite vilsen i pannkakan må ja säga. Vet inte ett dugg om detta. :SAnnapanna: Klart du ska med o fika vettja. Vi gör såhär då. Förslag på dag och plats så tar vi tiden sen..Fika på stan, Fika på ikano?Torsdag, Fredag?
    jag tar gärna en fika på tornby på fredag

vi fock oxå de pappren.maken vill att barnen ska vacineras,jag är emot.det är hysteri om en influensa som kommer varje år.och speciellt farlig är den ju inte,för då skulle folk dö dagligen av den i sverige
  • Familjetrollet
    guided skrev 2009-10-12 20:21:52 följande:
    Hej hej igen!Jäklar vad ni var aktiva här! :) Hinner inte med i tråden riktigt. Mååånga inlägg att läsa för att "komma ikapp".Hur många är det som är aktiva här? Ni kanske redan har haft en presentation av varandra..? Jag kan i alla fall berätta att min trollunge nu kan sitta helt själv! :)
    jag är aktiv till och från.har fullt upp på dagarna med barn och hundar och min stora hobby som är att sy barnkläder mm
  • Familjetrollet
    guided skrev 2009-10-12 21:32:19 följande:
    Hur många barn har du? O vad är det för hundar du har?Jag var hundägare tills för ett litet tag sen, då jag tog bort min hund. Hon var 10,5 år gammal o kroppen orkade inte längre. Det är det svåraste jag gjort i mitt liv tror jag. Usch. :(
    sammanlagt har vi 4 barn och en ängel.maken och jag har varsin son sedan tidigare och sen har vi två gemensamma barn och vår ängel
    just nu har jag en shellti och en flat,inte mina hundar.sitter som dagmatte åt de härliga vovvarna
Svar på tråden vi i linköping 1