Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

vi i linköping 1

Asså, hur var de med fika??? Är det bara jag, familjetrollet och Becka som e intresserade av fika??? Malin vill oxå med men hon kan bara på fredag om vi ska ta nån av de dagar jag skrev..

• Marayah
    Indratvillingmamma skrev 2009-10-12 21:56:03 följande:
    Jag är gärna med och fikar fast jag jobbar på dagtid mån-fre. Fikar ni dagtid eller kvällstid?
    Vi brukar anpassa oss till där flest kan.
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-13 14:53:11 följande:

Har varit i skolan o träffat min underbara lärare. Fick slutbetyget på en av mina kurser o det blev MVG!! Är såå glad
    Grattis!!!!!

Men vad sägs om em på fredag då?? Em??? Hämtar ju mina kottar kl 15. Sen kan ja gå mot ikano eller så???!!!
    Malin kunde inte nu tyvärr. O:s lärare hade meddelat att dom ska på utvecklingssamtal just den dagen..
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-13 21:04:17 följande:

Tack Det blir tyvärr försent för mig. Min sambo slutar 16 på fredagar, så då börjar våran helg
    Min med. När hämtar du dina små då?
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-13 21:47:29 följande:

Jag hämtar dem kl. 14.
    Anna ska vara på bvc kl 11, så då knatar vi nog ut mot ikano eller åker mot stan efter det beroende på vilka som ska med o kan vart.. Måste vara hemma till 15 när kottarna ska hämtas sen. Så nu e de upp till er andra vart fikat ska bli.

Playmate: Ska du på den obligatoriska träffen på Skolan till veckan??
  • Marayah

Så för de som vill fika: Ikano kl 12 fredag!? Nån måste ju dra lite i't så de blir någe....

24:e denna månad får de som vill k0mma på krydd/ljusparty.

• Marayah

Ser ut som de flesta kan bättre nästa fredag. Men jag o Anna ska i vilket fall ut på ikano o Shoppa.

Mizzz skrev 2009-10-14 21:05:02 följande:
    Juste, jag glömde svara på sms:et Jag vet inte än om jag kan, hoppas det går bra med sen anmälan?
    Det går jätte bra det.
  • Marayah

Det visas lite kryddor och man får smaka på något som är gjort av dessa kryddor. Sen e de lite ljus som ska visas.

• Marayah
    Marayah skrev 2009-10-15 10:11:29 följande:
    Det visas lite kryddor och man får smaka på något som är gjort av dessa kryddor. Sen e de lite ljus som ska visas.
    Och ljuslyktor då.
  • Marayah

Helloo.. Vi var med på BR idag vid 13.30 tiden. Var inte så vidare lång kö när vi kom. När vi gick därofrån en timma senare var allt slut. Vi köpte tre kartonger med Star Wars lego och en låda Duplo.

• Marayah
    MyPlace skrev 2009-10-18 15:29:38 följande:
    hej hopp alla glada Linköpingmammor..Ska in till stan på Onsdag fm och undrar om de är nån som har tid för en fika. ska ju träffa 2 andra mammor efter kl 12 men tills dess är Arvid och jag själva, tror de blir inne stan vi håller till ska in på veramoda och se om ja hittar nåt att ha på mig,, på fredag är de dans i norrköping ¨på borgen till SCOTTS jippiiNuär de visst mat här.. är hos mormor och morfar en sväng idag..skicka gärna sms de som har mitt mob nr el skriv på fb komme inte in på fl via mobilen...

ha de gött alla kramar
    Ska bli skojj gumman.
    Här blir det en fullspäckad vecka. Längtar så tills jag ska på praktik. Nu e de Nääääära. Idag bär det av på skolan för validering, imorgon bär det av för handledning och på onsdag har vi likabehandlingsdag.
    På lovet till veckan kommer mina päron med. Längtar till massor nu!!
    Hoppas alla får en trevlig vecka.
  • Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-19 09:04:35 följande:

Ska du inte med till Therese idag?
    Hon hade ju glömt att jag med skulle på Validering som Jonas. Så därför fick jag hoppa fikat idag.
  • Marayah

JAG anser iaf att jag tar heldre lite biverkningar från vaccinet än att riskera dö av en flunsa som jag vet att jag kunna stoppa eller iaf mildrat. Men alla gör ju som dom själva vill och anser. Var en som jag jobbade med igår som berättade om ett dödsfall av influensan här i Linköping. Personen skulle ta vaccinet men hann inte och dog av skiten istället. Men visst e de även en väldans hysteri om detta. Men jag vill inte riskera något. Om man vill veta den "vettiga" faktan ska man nog in och läsa på www.smittskyddsinstitutet.se och blunda lite för media. Men mycket av det som media skriver är ju ändå sanningsenligt. Dom har väl ändå ingen rätt att ljuga om något så liksom, även att de spär på...

• Marayah

Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-07 22:22:23 följande:

Håller verkligen med! Det är ju inte så att media ljuger om att folk dör av influensan.Men usch, är det en här stan som har dött alltså Usch nu blir jag ju ännu mera orolig. Men undrar varför det inte stått nåt om det på corren?
    Ja vet inte riktigt. Men en tjej som slutade sin praktik igår på avdelningen som jag är på berättade detta.
  • Marayah

Här har 1½ åriga Filip storlek 80/86 fortfarande. 86 e på ett ungefär men kan ibland vara för stort. O 80 kan vara smått eller lagomt liksom. Är så olika på tillverkare.

Svar på tråden vi i linköping 1