vi i linköping 1
Asså, hur var de med fika??? Är det bara jag, familjetrollet och Becka som e intresserade av fika??? Malin vill oxå med men hon kan bara på fredag om vi ska ta nån av de dagar jag skrev..
Asså, hur var de med fika??? Är det bara jag, familjetrollet och Becka som e intresserade av fika??? Malin vill oxå med men hon kan bara på fredag om vi ska ta nån av de dagar jag skrev..
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-13 14:53:11 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-13 21:04:17 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-13 21:47:29 följande:
Så för de som vill fika: Ikano kl 12 fredag!? Nån måste ju dra lite i't så de blir någe....
24:e denna månad får de som vill k0mma på krydd/ljusparty.
Ser ut som de flesta kan bättre nästa fredag. Men jag o Anna ska i vilket fall ut på ikano o Shoppa.
Det visas lite kryddor och man får smaka på något som är gjort av dessa kryddor. Sen e de lite ljus som ska visas.
Helloo.. Vi var med på BR idag vid 13.30 tiden. Var inte så vidare lång kö när vi kom. När vi gick därofrån en timma senare var allt slut. Vi köpte tre kartonger med Star Wars lego och en låda Duplo.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-10-19 09:04:35 följande:
Tjillevippen!!
Grattis playmate till lill killen!!!
JAG anser iaf att jag tar heldre lite biverkningar från vaccinet än att riskera dö av en flunsa som jag vet att jag kunna stoppa eller iaf mildrat. Men alla gör ju som dom själva vill och anser. Var en som jag jobbade med igår som berättade om ett dödsfall av influensan här i Linköping. Personen skulle ta vaccinet men hann inte och dog av skiten istället. Men visst e de även en väldans hysteri om detta. Men jag vill inte riskera något. Om man vill veta den "vettiga" faktan ska man nog in och läsa på www.smittskyddsinstitutet.se och blunda lite för media. Men mycket av det som media skriver är ju ändå sanningsenligt. Dom har väl ändå ingen rätt att ljuga om något så liksom, även att de spär på...
Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-07 22:22:23 följande:
Här har 1½ åriga Filip storlek 80/86 fortfarande. 86 e på ett ungefär men kan ibland vara för stort. O 80 kan vara smått eller lagomt liksom. Är så olika på tillverkare.