Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

vi i linköping 1

MyPlace skrev 2009-09-21 15:07:43 följande:
    Faan sån otur man har ibland då, ja som är vagngalen såg en jättefins scooter på blocket 700 kr inte mkt och så var den redan såld morr tänk och försäljare kunde lära sig att ta bort anonnserna så man slipper bli glad över att man hittar nåt och sen redan är såld..
    Men du har väl redan en scooter??
  • Marayah
    Marayah skrev 2009-09-21 15:43:36 följande:
    Men du har väl redan en scooter??
    Ne de har du ju inte. En race! Haha!
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-21 16:11:46 följande:
    har inte kvar den., då ja fick axel och rygg värk av den söker nåt lättare nu
    Hehe!!! Va e de du vill ha nu då?? Kanske nått med vikbart styre istället för teleskop. Bättre för axlarna antar ja. Joggern skulle ju vara ypperlig då man slipper lyfta vagnen i svängarna. Nu efter att ja köpte svängbart så kan ja inte köra en "vanlig" vagn för det känns i axlarna på en gång.
  • Marayah

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-21 19:27:56 följande:

Aha men ni har ingen hund? Hur har er dag varit?
    Nej bara lånehund. Bara fint här, men ja funderar på om jag fått nån liten höst depression eller nått. Känner mig rätt glad o så men jag e trött, trött och trött.. Rastlös i kroppen o så.. Har aldrig kännt den här känslan förut.
    Hur är det med er då??
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-22 08:00:10 följande:
    Morrn morrn.. sååå himla trött ja är som varje morgon, har hänt nåt med mig för brukar aldrig vara morgontrött ju..Men man får våll hoppas de ändrar på sig. Idag blir en lugn fm med mkt gos och lek med Alma och Arvid ,sen när Liam slutat skolan blir de in till stan och shoppa gympa skor till Liam då han ska ha gymnastik imorgon inne och då får man inte ha svarta sulor .. Sen ska vi hämta släpp hos farmor och farfar och sen hämta en säng till Liam som vi hittat på blocket..vad ska ni andra hitta på för kul..
    Go morron darling!!!
    Här är ja mest trött på kvällar nu. Kanske e de hösten som gör det. Kan somna vid 20-21 tiden och de e inte vanligt må ja säga!! Ska strax åka till skolan och ha handledning. I em ska Filip vägas och mätas. Ska bli intressant faktiskt!!
  • Marayah

Här klipper min granne mig för 120 kronor.

• Marayah
    LittleMee skrev 2009-09-22 11:30:41 följande:
    Är hon frisör eller en hobbyfrisör som en annan
    Hobbyfrisör, men hon har hållt på med det i typ 10 år tror ja det var.
  • Marayah
    Noblesse skrev 2009-09-22 12:18:23 följande:
    Jo jag har förstått att det är ganska billigt med 300 här, i Eskilstuna klipper man sig under 300 nästan överallt. Jag har ju som sagt bara varit där två gånger och det har varit två olika frisörer jag varit hos. Men när jag var där sist och satt och väntade så var det bara unga där, någon tonårstjej och en kille i 20-års åldern så jag tycker nog de verkar rikta sig till unga och då borde de ju vara duktiga på det också När jag klippte mig första gången så klippte jag topparna och lugg till det. Andra gången klippte jag av ganska mycket på längden samt klippte upp håret rätt mycket, så lite olika har det ju varit Om jag inte hittar något annat ställe runt den prisklassen (mest för att testa lite olika) så kommer jag nog gå dit igen. Känns inte värt att betala mycket mer för klippning, åtminstone inte om man inte ska klippa något särskilt vågat utan mest topparna.
    Jag har vart till Åbylund och klippt mej en gång med, blev riktigt nöjd. Är två karlar som klipper och dom tar 150 eller liknande.
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-22 17:55:33 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-22 17:35:14 följande:
    Mm, verkligen skit trist.. Hoppas ni hade de trevligt på er lunch..Här har vi just ätit och är hur mätt som helst.. blir snart mys med barnen framför bolibompa.. kikar in lite senare när de somnat
    Ja som pojkmamma blir man ju dö irriterad liksom..
  • Marayah
    Velour skrev 2009-09-22 16:48:44 följande:
    Hej grannar! Här är en till Linköpingsbo! Titta på det hä

Välkommen.
Svar på tråden vi i linköping 1