Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

vi i linköping 1

AllieF skrev 2009-09-24 23:13:00 följande:
    De tar kort på tåget, men inte sånna som kräver att man är online (t.ex. Maestro, som jag har).---Var förresten på ett extra UL idag, och snorungen moonade mig, min mor och läkaren. haha Han har väll hört min mors komplimanger om hans snopp, så han lät den dingla rakt framför oss. XD
    Hihi, så gulligt.
  • Marayah
    Familjetrollet skrev 2009-09-25 08:40:52 följande:
    vad ska man hitta på idag då?här är man nyss hemkommen från skolan.stora tösen började gråta och ville inte gå till skolan idag.så både jag och maken fick följa med henne till klassrummet.nu vet läraren lite om varför tösen inte vill sitta jämter X mer.igår kunde tösen inte sova pga kränkningen hon blev utsatt av X sviniga mamma.fy för föräldrar som kränker oskyldiga barn!maken är ursinnig,men tycker samtidigt synd om X som vill synas.sen kan man inte TVINGA barn att leka med varandra.vår tös får inte gå hem till X.barn är barn och de ska inte tvingas leka med någon som ljuger och är elakDinana ska vi göra norrköping osäkert imorgon?jag tar med båda barnen så maken kan snickra lite på kolonin.tågen går en gång i timmen.ska vi mötas runt kl 9 vid pressbyrån?jag kan kolla när tåget går
    Fan så jobbigt!!!!
  • Marayah
    dinana skrev 2009-09-25 09:42:40 följande:
    Cicci, ja det blir bra. Vi kan ju ses vid nio ungefär. Verkar siom det blir fint väder imorgon. Trist med grannen, får väl hålla tummarna att de flyttar därifrån (blir utslängda av Graflunds) så ni slipper att ha med dem att göra. Jobbigt att ni skulel behöva flytat för att sedan hamna bredvid en sådan familj. Igår kväll läste jag att min barnvagn kommit till Sverige, så nu sitter jag här med dunkande hjärta och väntar på att de skall köra ut den till mig. 08:45 så paketerades den på bil och skall köras ut. Tänk om jag missade dem när jag var med M på dagis... skulle ju vara såååå jävla typiskt i så fall. Var borta i tio minuter... *grrrr*
    Wiiieehooo. Håller tummarna att den inte kom när du var ute då.
  • Marayah
    dinana skrev 2009-09-25 09:56:03 följande:
    Ja, hoppas jag med.. tänk så skoj å gå å  hämta M på dagis sen. Får ju hoppas att vagnen funkar nu bara.. *hehe* Jag kanske kan ringa posten å kolla och se vart den tagit vägen... På postens hemsida står det så här när man söker på kollit:Linköping, Lastad på bil, utkörning påbörjad  08:43
    Lugn nu kvinna! Jag antar att det finns fler paket i den där bilen som ska ut så det kan ju ännu ta ett tag till. Allt för att jävlas. :P
  • Marayah

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-25 19:15:39 följande:

Vad skoj, hoppas verkligen det blir fint väder i helgen har ni haft det bra idag?
    Här har dagen vart lysande. Lite stressigt på förmiddagen men de var det värt för en kväll på tu man hand på stan med kina mat och bio.
    Hoppas er dag har vart kalas med.
  • Marayah

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-26 18:50:19 följande:

Det blev ingen grillning för vår del idag. Nathalie har blivit sjuk, hög feber, hosta och förkyld har dock varit på tornby och shoppat lite. Fick även en oerhört glad nyhet idag kan tyvärr inte berätta vad eftersom det finns folk som snokar alldeles för mycket!Hoppas ni alla haft en underbar dag!
    Puhh!! Vilken "tur". Jag hörde ju liksom inte av mig till dig på något vis så ja kände lite dåligt samvete när jag sagt att vi skulle hänga med.. Va roligt med goda nyheter. Du vet att jag har en inbox va? Hoppas att lilla sötnosen kryar på sig snart.. Hoppas du haft en trevlig dag. Ha det så bra! Kram!
  • Marayah

Vart e alla?

Här är det lugnt. Idag ska man på skolan o kika om de kommit tillbaka en uppgift och sen bibblan. Sen ska ja besöka Jockes kusin på sjukan en sväng.
    Sen bär det av mot mantorp.
    Hoppas alla får en trevlig dag!!!

• Marayah

Jahapp, då har man vart på loppis o fyndat. Köpte 5 plagg för en hundring till filli dill.. Till Marko blev det en Power Ranger och ett par träningsbyxor. Fanns inte så mkt i just den storleken. Till mej blev det ett par pumaskor som såg knappt använda ut för en 50 lapp. Jock blev utan. Nu ska här springas upp på vinden o plocka ner kartong så man kan skicka upp massa urväxta kläder från Marko.

Cicci o Diana: Hittade ni nått skojj??

• Marayah
    playmate86 skrev 2009-10-05 09:04:04 följande:
    hej alla nu är jag tillbaka var tvungen att lämna er ett tag då jag fick jobbiga besked i familjen och var tvungen att lägga all min fokus där.. problemet kvarstår dock men jag kan du bolla flera saker på samma gång,....saknat er alla..... kram
    Beklagar den tråkiga nyheten!
  • Marayah

Jag fikar oxå gärna om jag får haka på..

Svar på tråden vi i linköping 1