Inlägg från: Marayah |Visa alla inlägg
  • Marayah

vi i linköping 1

Jag har mina kottar mellan 8-15 varje dag. Har inget planerat resten av veckan. Lite plugg bara, men jag borde hinna me en fika imellan.

• Marayah
    dinana skrev 2009-10-05 22:11:37 följande:
    spelar ingen roll för mig.. sambon kommer hem på lunch vid tolv, men jag är ju knappast hemma då ändå.. så det spelar ju ingen roll vilken tid vi säger då =) beror kanske på vad maria och rebecca tycker...
    Jag hänger på då!! Då hänger de på Becka:
  • Marayah

Jag hakar iaf. Måste till kunskapstorget och se hur ja ska ta mej till med min SISTA termin.

• Marayah
    Fru T skrev 2009-10-06 21:27:06 följande:
    åh ja me vill plugga distans, i vår tänkte ja så ja kan spara lite föräldradagar måste kolla upp snaart eftersom anmälningarna går ut i mitten på november ja har lite vanliga gymnasieämnen att läsa kvar...Relgion ASamhäll ASvenska B *blä*Matte B men vill läsa Matte A igen förstjoo det va visst bara dom... sen får ja se....
    Typ samma som jag jag har då för att få gymnasiekompetensen. Fast ja har matte A då.
  • Marayah

Ang matte så hade jag typ vg och mvg på de första proven, men sen så satt jag med en tjej som bara surrade o då var ju ja inte sen att haka på o surra, så de blev ju som det blev med det. Hahah!!

Asså, hur blir det imorgon???

• Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-10-06 22:48:38 följande:
    hahahaha jag vet hur det är, min kalender är min bibel, kanske skulle börja skriva upp toabesök o mat med så man kan komma ihåg det oxå..
    Hehe!!
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-10-06 22:49:53 följande:
    MARAYAH & LEO/VINCENTS MAMMA..ska vi ta en fika ihop på torsdag då om alla kan??
    För mej funkar det med. Jag måste iaf till stan en dag denna vecka o gå till kunskapstorget som sagt.

Men JISSES va de blåser.
    Mina päron hade visst -7 grader och snöade gjorde det med. Burrr!!!
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-10-06 22:58:11 följande:
    Marayah, då är du hjärligt välkommen hem till Becka på torsdag morgon annars...
    Låter nice! Kommer gärna!
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-10-06 22:58:11 följande:
    Marayah, då är du hjärligt välkommen hem till Becka på torsdag morgon annars...
    Låter nice! Kommer gärna!
Svar på tråden vi i linköping 1