• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Preggie
    Miss Boring skrev 2009-09-30 09:33:14 följande:
    Men är det inte nån som har blivit ombedd att FILMA chassit? Jag har för mig det...
    Jag har för mig att det var någon knäppgök som svarade på Blocket-annonser att hon ville att man typ skulle stå på däcket och hoppa och filma eller något liknande. Hon sa att det var pga att hennes barn var överviktigt och ville verkligen testa att vagnen höll. Kan minnas fel men jag har för mig att det var något knas med den där filmningen.
  • freakfia
    Preggie skrev 2009-09-30 10:10:44 följande:
    Jag har för mig att det var någon knäppgök som svarade på Blocket-annonser att hon ville att man typ skulle stå på däcket och hoppa och filma eller något liknande. Hon sa att det var pga att hennes barn var överviktigt och ville verkligen testa att vagnen höll. Kan minnas fel men jag har för mig att det var något knas med den där filmningen.
    Ojoj :P
  • Miss Boring
    Preggie skrev 2009-09-30 10:10:44 följande:
    Ja, den också , men inte det jag tänkte på!!! Tror det var Emmsan som skulle rekl sitt chassi och då var det alltså bugaboo direkt och de ville ha en filmsnutt... Kan vara helt fel, så häng inte upp er på det
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • signea

Hej,
    Från vilken årsmodell är det nytt chassi på och där det är gamla chassin, vad är felet med dom?

• Vickan I
    freakfia skrev 2009-09-30 09:06:33 följande:
    Hehe!Here´s a picture of my sliding chassi! Please send me a new one! :PDet kanske man skulle göra, och bjuda på ett gott skratt menar jag ;)
    Hahaha ja så drar man ut handtaget till max på bara ena sidan så det ser helt skevt ut och fotar . New one please!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • modestyclara

Noas mamma skrev 2009-09-29 12:34:50 följande:

Fröken Småland skrev 2009-09-29 12:25:12 följande:
    marin och rosa marin och rosa
    har jag på min frog just nu *like*
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-09-29 13:05:41 följande:
    Nope. Jag har alltid vägrat Camo. *före min tid*

*kröner* Fast jag tror Modesty också kasat omkring med en Knorr... *skvallrar*
    *lipar och muttrar om förrädare och försvarar mig med att den var bäst i test i råd&rön*
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-09-29 15:38:57 följande:

På begäran av Noas mamma:
    sluta skryta med gamla rosa! *avunsjuk*
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-09-30 12:02:26 följande:
    *lipar och muttrar om förrädare och försvarar mig med att den var bäst i test i råd&rön*
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-09-29 19:45:33 följande:
    Ja, och med colourblocks-suffla och orange påse *åker och snor hos modesty*
    *lämnar dörren olåst och väntar mig nåt snyggt i utbyte som en helbrun kanske?*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19