• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Kajsan
    Noas mamma skrev 2009-09-29 16:25:10 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 15:38:57 följande: åh *gråter* nu ångrar jag att jag köpte denim
    Nä, Denim är snyggare! Den marina är fin, men nä, denimen går att matcha med fler färger och är lite roligare.
    Jo just det!
  • Noiis

Fröken Småland skrev 2009-09-29 16:30:27 följande:

Fast denim/rosa är väl lika snyggt/inte snyggt som marin/rosa, tror du inte? *tröstar*
    Hra inte rosa ville mest se den kombon jag hade kört på marin/marin men den har jag sett så många gånger men aldrig rosa/marin. så de va mest nyfikenhet
    *surar endå*
  • Stargirl
    Noas mamma skrev 2009-09-29 16:25:10 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 15:38:57 följande: åh *gråter* nu ångrar jag att jag köpte denim
    Gör du? Denim som är snyggare än marin (enligt mig)
  • Noiis

tack tjejer för peppning att denim e snyggare! blir säkert tok nöjd när de väl e på

• Fröken Småland

Jag tycker också att denim är snyggare. Och framför allt lättare att matcha, marin passar i princip bara till andra blå och möjligen brunt. Framför allt tyckte jag att Colorblocks funkade fint också

• jippy
    Fröken Småland: Har du alltid så städat och fint hemma?! {#lang_emotions_laughing}
  • Stargirl
    jippy skrev 2009-09-29 18:02:31 följande:
    Fröken Småland: Har du alltid så städat och fint hemma?! 
    Har inte du det? Det är ett krav för att få äga en Bugaboo. Man måste se perfekt ut och ha ett perfekt hem. Annars representerar man inte Bugaboo på rätt sätt
  • jippy
    Stargirl skrev 2009-09-29 18:05:20 följande:
    Har inte du det? Det är ett krav för att få äga en Bugaboo. Man måste se perfekt ut och ha ett perfekt hem. Annars representerar man inte Bugaboo på rätt sätt
    Oj....{#lang_emotions_sealed} Vi bor i ett renoveringskaos just nu och det enda som är fint hemma är buggan! 
  • Fröken Småland
    jippy skrev 2009-09-29 18:02:31 följande:
    Fröken Småland: Har du alltid så städat och fint hemma?! 
    Man får inte kolla under sofforna  men annars, ja, varje sak har sin plats i det här huset.
  • Fröken Småland
    jippy skrev 2009-09-29 18:07:21 följande:
    Oj.... Vi bor i ett renoveringskaos just nu och det enda som är fint hemma är buggan! 
    Men det är ju det viktigaste!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19