• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Lumix

Ställer min fråga igen och hoppas på svar.
    Hur är det i Sverige, används Bugaboos egen bas (typ isofixbas) till bugaboos babyskydd?? Ni vet, den passar ju till att bara lyfta över till barnvagnen oxå.....Eller hur funkar det?

• Fröken Småland
    SödeSara skrev 2009-09-30 22:39:17 följande:
    Vad säger ni vänner små, ska man slå till på en Bugaboo (RED) denim, fast BF inte är förens 2 april, det är juh för jäkla snyggt med svart chassi. Är så j*la kluven! Kan man köpa vagn i vecka 15? :P
    Det kan man! Om du av någon anledning inte skulle behöva/vilja ha vagnen så lär det inte vara några problem att få den såld eftersom den tillverkas i en väldigt begränsad upplaga.
  • Fröken Småland
    Lumix skrev 2009-10-01 01:16:10 följande:
    Ställer min fråga igen och hoppas på svar.Hur är det i Sverige, används Bugaboos egen bas (typ isofixbas) till bugaboos babyskydd?? Ni vet, den passar ju till att bara lyfta över till barnvagnen oxå.....Eller hur funkar det?
    Jag är inte duktig på bilstolarna alls eftersom jag aldrig använt stol + vagn men ger mig på din fråga ändå . Såvitt jag vet så har inte Bugaboos (takadas) babyskydd någon klickbas? Däremot finns det ju adaptrar att sätta på vagnen men det var väl knappast det du efterfrågade?

Takada och Bugaboo är visst inte helt överens om produktionen så frågan är hur det kommer att bli med deras samarbete i framtiden.
  • Stargirl
    Fröken Småland skrev 2009-10-01 07:26:53 följande:
    Jag är inte duktig på bilstolarna alls eftersom jag aldrig använt stol + vagn men ger mig på din fråga ändå . Såvitt jag vet så har inte Bugaboos (takadas) babyskydd någon klickbas? Däremot finns det ju adaptrar att sätta på vagnen men det var väl knappast det du efterfrågade?Takada och Bugaboo är visst inte helt överens om produktionen så frågan är hur det kommer att bli med deras samarbete i framtiden.
    Jag har hört att Takata och Bugaboo är i tvist och har stoppat allt samarbete så det kommer inga fler bilstolar från Bugaboo. Inte i samarbete med Takata iaf.
  • modestyclara
    Vad säger ni vänner små, ska man slå till på en Bugaboo (RED) denim, fast BF inte är förens 2 april, det är juh för jäkla snyggt med svart chassi. Är så j*la kluven! Kan man köpa vagn i vecka 15? :P
    vi löpte vagn i v12 med första barnet
  • Stargirl
    Helt klart ett dilemma. Men vill du ha den vagnen bör du köpa den nu. De lär vara slut då. Why not. Bara att slå till
  • Lille Mammsen

Lägg en HP!!

• Mamma Kråkan
    MammatillO skrev 2009-09-30 21:51:26 följande:
    Jag funderar på Denim bas,varukorg,och suflett och en Paul frank åkpåse med apan på
    *dregglar* den nya orange är med skitsnygg till Denim det hade vi förra vintern
    Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    KÖÖÖÖP!!!
    Nu bloggar jag här igen :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19