Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 19

Ser ni om ni tittar riktigt noga att det står Kajsan på den rosa Been? {#lang_emotions_undecided} och på ståbrädan, fast den kan man ju inte se nu att det står kajsan på eftersom det inte finns bild, men det står Kajsan , det gör det

Jo just det!
  • Kajsan
    Fröken Småland skrev 2009-09-20 12:33:09 följande:
    Stargirl och thj: på thj:s bilder ser det ut att finnas en sandfärgad Bee, är det khaki som är ljus på bilden eller kommer det nya färger? Annars inga färg-releaser i övrigt?
    Det kommer inga nya färger på Bee
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-09-21 08:09:07 följande:
    Vi har absolut tyckt att Bugga åkpåsen är bra. Den sitter BÄST, som gjuten. Sen kan man börja använda den redan nu och ha den tills april. Är det super kallt har jag kompletterat med en fleece filt. Jag tycker just att tjocka åkpåsar har så kort användnings tid att jag gillar Buggans.
    Håller med! Bättre att klä barnet efter väder och köra samma åkpåse vår, vinter och höst!
    Jo just det!
  • Kajsan
    elims skrev 2009-09-21 11:38:40 följande:
    Måste köpa en åkpåse till vår cam NU!!!! Har bara en jättetjock lammfällsåkpåse (hesba) men den är på tok för varm nu. Finns det andra åkpåsar som passar i en cam än bugaboos egna?! Tycker den är lite dyr...
    Äh, såå dyr är den ju inte. Eller jo den är dyr, men det är ju alla andra också
    7am tillexempel är ju mycket dyrare.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Vickan I skrev 2009-09-28 17:28:02 följande:
    Var och köpte mig en PF-åkpåse idag och ville bara säga till andra som kanske funderat på en också att de är 100 kr billigare på Bonti än på Kidzshopen eller NK .
    Vilken blev det?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2009-09-28 20:18:38 följande:
    Vilken blev det?
    Ah jag såg
    De kostar dock 1399 på Bonti också, ivarjefall när jag sist kollade.
    Butikspersonalen kanske vara tog fel pris...
    Jo just det!
  • Kajsan
    modestyclara skrev 2009-09-28 20:28:24 följande:
    Vickan I skrev 2009-09-28 20:24:17 följande: ha ha, Bonti i ett nötskal Ibland dyrare, ibland billigare, noll koll medvetslös med undantag av typ två-tre personer som jobbar där som faktiskt VET vad de sysslar med...
    Ah, du var nog på Norrtullsgatan, jag vet bara vad de tar på Karlavägen Det var där jag kollade.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Vickan I skrev 2009-09-28 20:36:22 följande:
    Fast vi var där med då min kompis köpte Clancy där, den var slut på Norrtullsgatan. 1299 kr för henne med .
    Haha, oj, ja då hittade ni nog bara nån som inte visste priset bara, det är bara att tacka och ta emot liksom {#lang_emotions_laughing} ( varför händer det aldrig mig? )
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-09-29 12:44:16 följande:
    Alla utom Camo Hade camo Skiphop till sonen som är nu 6 år. Gissa om jag var trendig....nu kräks jag på camo
    Ja jösses, jag hade en blå camo för 4 år sen. Det är hemskt!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Noas mamma skrev 2009-09-29 16:25:10 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 15:38:57 följande: åh *gråter* nu ångrar jag att jag köpte denim
    Nä, Denim är snyggare! Den marina är fin, men nä, denimen går att matcha med fler färger och är lite roligare.
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19