Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 19

NaBas skrev 2009-10-10 14:00:30 följande:
    får man fråga här? när började ni ha era bebisar i sittdelen? har en 5 månaders, han vill så gärna se sig omkring men alla säger att det är förtidigt att börja använda sittdelen?
    2.5 månad, och vi fick godkänt av barnläkaren på BVC
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2009-10-12 14:29:32 följande:
    Någon som har mailadressen till den svenska tjejen som jobbar för Bugaboo. Kanske kan maila henne om min suflett, eftersom att ingen här inne vill svara . Visst borde jag få en ny...
    Garantin gäller alltid bara första köparen Så du kan inte reklamera.
    Men en ny suflett kan du ju alltid köpa. Kostar typ 500 eller så.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Jossanjo skrev 2009-10-12 22:48:58 följande:
    När jag träffade Frida på NK som jobbar för Bugaboo sa hon att man ALLTID har rätt att reklamera om tyg blivit solblekt för det skall enligt dem inte bli det... har ingen aning om andrahands ägandet men vad gällande solblekt så skulle det enligt henne aldrig vara något problem.
    J
    Joddan skrev 2009-10-12 22:31:53 följande:
    Man kan ju alltid försöka . För på kvittot står inget namn.... Men sedan fick jag ett till papper, och där står hennes namn . Och man behöver väl bara kvittot igentligen???
    Ja, fast de flesta som säljer vagnar har skrivit upp köparens namn så de kan dubbelkolla med kvittonumret när det kommer in reklamationer.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Joddan skrev 2009-10-13 20:56:09 följande:
    Kan man hänga Bee-sufletter i torkskåp??????????????????????????????? Står bara att man inte får tumla i inst.boken... Har hängt en tidigare men vill inte hänga den i tvättstugan över natten....!!!!!!!
    Häng den över en stol så är den torr dagen efter.
    Jo just det!
  • Kajsan
    hyperballad skrev 2009-10-15 00:47:01 följande:
    ni som har skiphops saddlebag på liggdelen - supersmart! men hur gör ni sen när sittdelen åker på??
    Den funkar ju bra att sätta på handtaget, det är ju precis lagom tyngd att hänga på ett buggahandtag egentligen.
    Jo just det!
  • Kajsan
    killenkott skrev 2009-10-17 23:26:18 följande:
    Åhhhh,den här tråden blir man ju helt skadad av *sitter allvarligt och funderar ut HUR jag ska kunna sy en lilla suffla*:jag kan INTE sy. Måste muta svärmor,grrrr. Sist jag gjorde det var det 3 hissgardiner det gällde. Så en superfin frog idag på ikea med grön bas&topp.*dregglar*över basen och önskar mig en lila suffla ....
    Hm... en hemmasydd bas i grönt? Låter avancerat
    Jo just det!
  • Kajsan
    killenkott skrev 2009-10-18 00:05:10 följande:
    Nej,nej så tokig har jag inte blivit !! Bara sufflan,tänkte jag.Kan ju köpa grön bas tänkte jag ,däremot har jag aldrig sett en lila suffla .
    Du är säker på att det inte var en Gecco du såg ?
    Jo just det!
  • Kajsan
    killenkott skrev 2009-10-18 00:20:13 följande:
    Kan det absolut ha vart ... Såg bara färgen*dreggel*.
    Mm den är så härligt grön-grön. Superfin! Men jag skulle nog tröttna alltför fort Sen är jag inte sugen på en Gecko heller.
    Men en frog skulle sitta fint!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Skruttis1979 skrev 2009-10-18 11:22:44 följande:
    Är det nån som vet om en teutonia mjuklift funkar i Bugaboo Bee??
    Inge vidare. Phil & Teds funkar bäst.
    Jo just det!
  • Kajsan
    modestyclara skrev 2009-10-26 16:36:35 följande:
    japp på sprillans nya frog!
    Fast det blev väl inget av det? Tyvärr.
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19