Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 19

Stargirl skrev 2009-10-01 14:38:38 följande:
    Jep, dessa två är i skinn. Personligen gillar jag den svarta och bruna bättre som är både billigare och snyggare. Tycker väskorna är ursnygga. Helt klart mer moderna än väskorna som finns på marknaden....är lite trött på krimskrams. Men har ju inga skötväskebarn längre *snyft*
    Jag tror faktiskt att jag kan tänka mig en ändå, trots att jag inte behöver skätväska längre heller.
    Den svarta i skinn är ju stilren och snygg!
    Jo just det!
  • Kajsan
    hyperballad skrev 2009-10-02 22:52:17 följande:
    fråga angående åkpåse. är där hål i ryggen för selen eller kan man ha vilken åkpåse som helst? vad rekommenderar ni tjejer som har koll?
    De flesta funkar, men Bugaboos egna är bäst!
    7am är superbra liksom Simpleworlds.
    Jag köpte en Kronans idag för 150 kr ( ja jag tjatar om det men jag är så glad över fyndet) och den satt också riktigt bra!
    Jo just det!
  • Kajsan
    thj skrev 2009-10-04 13:04:27 följande:
    ADO(red) kommer inte säljas i sverige tyvärr,för den är himla fin till cameleon *red* .. men även det vanliga toppsetet i rött är himla läckert till *red* vagnen Varför har jag ingen liten baby,så jag kan köpa en *red* vill ha!! Kramizz
    Det har ju inte jag heller, men jag funderar starkt på det ändå
    Jo just det!
  • Kajsan

Mohaha, barnen sitter i soffan och läser produktbladet för Bugaboo och tittar på bilderna Skadade i tid tror jag allt {#lang_emotions_smile}

Jo just det!
  • Kajsan
    thj skrev 2009-10-04 13:26:51 följande:
    ahh dumma jag hoppar in och svarar innan jag läst allt.. vagnen kommer ju 525 ex om jag fattat rätt så kanske lika många toppset,i ADO(red) då kanske .. Vilken tur  att ha familj där som kan skicka till dig ..Kommer en del kul *red produkter* i usa som vi inte får till sverige kan jag *viska*
    Hört talas om att logga in på MsN? Jag menar när du ändå sitter där {#lang_emotions_cool}
    Jo just det!
  • Kajsan
    livet från ljusa sidan skrev 2009-10-06 22:09:32 följande:
    Halloj! Jag måste få fråga proffsen, vad är det för skillnad på frog, gecko och cameleon? är det så att de var dåliga och därför inte säljs längre i sverige? Funderar om man skall köpa en begagnad men eftersom man inte kan känna på dem i affär så är det lite svårt att veta hur de "skall" vara när de är nya.. Sedan undrar jag om man kan köpa från utlandet, om det blir billigare eller blir det ungefär samma? Tack!
    Hej hej, in och läs faqen och återkom sedan om det är nåt du inte fått svar på
    Jo just det!
  • Kajsan
    modestyclara skrev 2009-10-08 16:25:14 följande:
    det räcker inte! jag har fleeceoverall på min 7-månaders i åkpåse nu, och hon är kall om fötterna trots yllesockor och vindtossor. Jag kommer ha riktig vinteroverall och en flecatalonfilt i åkpåsen när det är som kallast (bor också i stlm

Å jösses! Mina barn har legat i vagnen med Buggaåkpåse och pyjamas när det vart som kallast och de har vart ruskigt varma.
    Jo just det!
  • Kajsan
    modestyclara skrev 2009-10-08 21:58:54 följande:
    i sittdelen? :-O
    Nej, där har de haft jacka på sig också
    Jo just det!
  • Kajsan
    modestyclara skrev 2009-10-10 12:41:43 följande:
    de andra i canvas kommer kring tionde okt står det på kidz, har för mig att canvas kostar kring tusenlappen och läder 1500-2000kr? kolla om du hittar nåt här: familjenkidz.blogg.se/ finns fina bilder på den en bit ner iaf
    De finns redan i butik, har vart och klämt på några idag
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19