Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 19

FridaLee skrev 2009-11-23 22:34:44 följande:
    snart är buggan komplett igen, kommer bli denim/brun
    Denim brun är min favvor, den och sand/denim.
    Snyggt!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-11-25 13:16:57 följande:
    Sand passar alla de färger du har på ett mycket bra sätt tycker jag.
    Håller med!
  • Kajsan
    LR75 skrev 2009-11-25 23:37:22 följande:
    men brun funnkar ju till allt!!!!
    Ja brun passar till allt!
    Jag har nu sand , brun och denim toppar och baser ( blandar efter humör ) och matchar med brun åkpåse.
    Förut hade jag kanske 5907 olika baser och toppar, men jag känner mig ganska mättad på det och har gallrat ut till de absoluta favoriterna bara finns kvar
  • Kajsan
    LR75 skrev 2009-11-26 13:11:52 följande:
    finns det ens så många kombos?
    Ja jag tror det, det kändes så ivarjefall i min stooora kartong
  • Kajsan

Det är 10% rabatt på barnvagnar och barnvagnstillbehör på kidzshop
    Apmycket ju om man ska köpa vagn, vilket inte jag ska, men jag har en kompis som ska shoppa Bee .

• Kajsan
    Stargirl skrev 2009-11-28 16:37:57 följande:
    Lite olika saker. Mugghållare, parasoller och sommarsufletter i en GOOD BAG väska.
    ÅÅ sån skulle jag vilja ha ! Men jag är sjuk och tar mig absolut ingenstans
  • Kajsan
    Jossanjo skrev 2009-11-30 23:05:08 följande:
    Åhh vad jag tycker det är svårt med skötväska. Grejen är att alla är så tjejiga, min man kommer aldrig gilla ngt färgglatt. Å bugaboos egna tycker jag är så enormt stora. Har ni experter tips?Grejen är att jag skulle vilja ha en (till mig tänker jag bara då) som inte ser så skötväskeaktig. Vet petunia, men finns det fler? tycker skötväskor är rätt fula.Å har ni ngt tips till mannen... den behöver nog inte vara så jääättestor, men inte så tjejig.Idag sa han; hur ofta har man skötväskan med sig då? ehhhh varje gång du lämnar huset sa jag.Har en red-vagn, får gärna passa till den.
    Fast vad ska han med en skötväska till egentligen?
    Jag har skötväskor för att de är snygga, och har i dem vad jag skulle ha i en handväska.
    Några blöjor, våtservetter och ett ombyte tar ju ingen plats allt i varukorgen...
    Köp du en petunia!
  • Kajsan
    malinkaunitz skrev 2009-12-01 11:16:39 följande:
    babyproffsen i stan har rea på sina jujube.. finns med fästen att hänga på vagnen med.. tror det fanns en svart kvar i söndags när det va julskyltning.. jättebra väska..
    Vilken stad?
  • Kajsan
    Jossanjo skrev 2009-12-01 19:59:55 följande:
    Han skall vara pappaledig 50% så varför skulle han inte behöva en?
    Varför? Det skrev jag ju i inlägget.
    Det har väl inte med hur länge han ska vara pappaledig att göra...
  • Kajsan
    Jossanjo skrev 2009-12-02 13:36:19 följande:
    Men går man in någonstans så har man allt i varukorgen, verkar jobbigt att bära allt löst tycker jag. Å man kanske behpöver ngt extra ommyte kläder, nappflaska om man har ett barn som inte ammar osv.Men framförallt inte alltid man har med sig vagnen heller. Så ngt skall han nog få att bära saker i han oxå.Petunia tilltalar mig inte därför frågade jag efter annat. Jag har snyggare handväskor som är handväskor jag hellre använder i så fall.Därav min fråga efter råd.
    Ok, ja jag gav dig ju råd Och jag missade att du inte gillade just petunia.
    Men ni måste dela väska alltså?
    Då är det ju bara att kolla in stilen på nån av de handväskor ni har nu och köpa en som liknar, det finns ju massa kul att välja mellan!
  • Kajsan
    Lalalong skrev 2009-12-03 15:35:14 följande:
    Miss Boring skrev 2009-12-03 15:12:57 följande:Okej! Blev bara nyfiken eftersom det var så många som använda varukorgen. Jag har sett den som helst indisponibel fram till sittdelen åker på
    Å andra sidan så använder jag liggdelen i 2 månader och sittdelen i 2 år så...
  • Kajsan

Senaste Kidzshopmejlet! "handla för 500 och var med och tävla om en Bugaboo Bee!"
    Nu ska jag in och shoppa, nåt
    Jag vill ha en Bee! Jag behöööööver en Bee! ( Min 4.e då alltså )

• Kajsan
    Shoegirl skrev 2009-12-05 21:10:58 följande:
    Jaaaa, så kan vi gå på stan med Bee adored och se synnerligen Bugaboo-nördiga ut.
    Jag är med! fast jag vill nog vänta in nya Been i vår, jag tror jag måste ha ägt en sån liksom
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19