• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Stargirl skrev 2009-09-29 13:00:15 följande:
    Aaaaah....men då hade du säkert ingen nyfödd 2003? Det var hett med camo det fanns lixom inte alls. Skip*Hop fanns inte ens i Sverige då. Importerade från USA så het jag var lr hur......hade en Teutonia Mistral dessutom *vill ha* NOT
    Nope. Jag har alltid vägrat Camo. *före min tid*
    SeriousGangBang skrev 2009-09-29 13:03:29 följande:
    va lycklig du var då, om du tänker tillbaka behoven förändras till det bättre oftast 2005 körde jag runt sonen i en KNORR NIZZA...  *är värst*
    *kröner*
    Fast jag tror Modesty också kasat omkring med en Knorr... *skvallrar*
    My sugar is raw
  • Senap
    SeriousGangBang skrev 2009-09-29 13:24:01 följande:
    ja hade en brio happy med compakt chassi.. och det va verkligen compakt... jösses, ungen fick ju nästan hjärnskakning och wipflash där nere bara man gick över en liten sten..
    Happy... *fnys*
    Jag hade en kombi!  Inget hindrade min framfart med den!
    Värsta stridsvagnen.
    Men fjädring hade den. Var väl därför jag fick tokont i axlarna av att svänga med den. {#lang_emotions_undecided}
    My sugar is raw
  • Senap
    Bellbox skrev 2009-09-29 14:45:07 följande:
    Nja... jag tyckte allt det var den BÄSTA vagnen sett ur fjädringssynpunkt (och jag har då barn med KOLIK så jag vet vad jag talar om och provat ett antal vagnar ) men i övrigt var den ju kass; bred, tung och svårkörd *I love my Bugga*
    Ni kan båda ha rätt. Brios fjädring ska gå att ställa in.
    My sugar is raw
  • Senap
    Noas mamma skrev 2009-09-29 16:25:10 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 15:38:57 följande: åh *gråter* nu ångrar jag att jag köpte denim
    *tror mer på denim*
    My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 17:53:05 följande:
    Jag tycker också att denim är snyggare. Och framför allt lättare att matcha, marin passar i princip bara till andra blå och möjligen brunt. Framför allt tyckte jag att Colorblocks funkade fint också
    *dregglar*
    My sugar is raw
  • Senap
    jippy skrev 2009-09-29 18:07:21 följande:
    Oj.... Vi bor i ett renoveringskaos just nu och det enda som är fint hemma är buggan! 
    Man ska ha renoveringskaos *vet*
    My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 18:21:19 följande:
    Inte?
    {#lang_emotions_sealed}
    My sugar is raw
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-09-29 19:33:32 följande:
    Snyggt! Denim är även snygg med orange åkpåse.
    Ja, och med colourblocks-suffla och orange påse *åker och snor hos modesty*
    My sugar is raw
  • Senap
    SeriousGangBang skrev 2009-09-29 20:19:54 följande:
    har 5 trappsteg in nämligen. hon i butiken där jag köpte vagnen sa att man skulle ta tag nedanför bromsen om ni förstår, men jag tycker det är så bökigt. sen tycker jag att liggdelen lutar väldigt mycket nedåt i fotändan, den är inte rak alltså. men det är kanske så det ska vara. har bara använt den i 2 veckor med all omsorg ni kan tänka er
    ta ut den på max när du ska ta den i trappan -  då belastar du inte snapfästet som kan börja glida annars.
    My sugar is raw
  • Senap
    SeriousGangBang skrev 2009-09-29 20:15:14 följande:
    lyfter ni vagnarna uppför trappor eller hur bär ni er åt?
    Näh, jag drar den. (har 3 trappsteg till porten) Men jag har gamla chassit med skruvmuttrar.
    Inte lika snygg men ack så praktisk.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19