• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Jag har ingen topp min gröna Petunia är klockren till. Jobbigt för jag älskar grönt.
    Tänkte ha den till denim men den lilla Petunian var toksnygg till denim.
    Jag behöver en colourblocks. *slutsats*

My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-09 21:02:39 följande:
    blir ju billigare att göra sig av med väskan men då vet du vad Olle ska ge dig i julklapp då
    Mmmm *funderar*
    Det finns ju risk att vi ser lite smålöjliga ut på stan annars.
    My sugar is raw
  • Senap
    Mamisita skrev 2009-10-10 09:44:51 följande:
    Blev ett off white topset till brun bas. Har inte testat än, tänkte vänta tills jag byter till liggdelen. Men såg faktiskt exakt den kombon på t-banan precis innan inköpet, tog det som ett omen (+ att det var jätte snyggt ). Så nu är det bara att vänta till bf... Nu gäller det bara att hitta en snygg väska till som matchar, några tips? Vet ni föresten om det finns någonstan i sthlm där man kan gå och pröva ståbrädan på vagnen? Tycker jag aldrig ser en ståbräda i butik men så var det ett tag sen jag var ute och kikade...
    Om några veckor kommer den nya ståbrädan (som är lättare att få på och av) så jag skulle vänta till den kommer.
    Angående skötväska så är Oioi och Petunia mina favoriter.
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-10-10 10:08:57 följande:
    Om några veckor kommer den nya ståbrädan (som är lättare att få på och av) så jag skulle vänta till den kommer. Angående skötväska så är Oioi och Petunia mina favoriter.
    Oh oh! Den nya Bugabooväskan är faktiskt fasligt snygg. Jag måste dock kolla inuti innan jag bestämmer mig vad jag tycker som helhet då jag vill ha många fack inuti.
    My sugar is raw
  • Senap
    Mamisita skrev 2009-10-10 10:17:27 följande:
    shoegirl: försökte kolla närmare på den på underbara barn mässan men det var så mycket folk osv så jag bara kikade på den utvändigt och tänkte jag kollar nogrannare sen... Den var ju vit iaf Frågade även där om ståbrädan men den verkade ha försvunnit så det gick ej att demonstrera.... Skulle vilja att faktiskt se den live och helst pröva med dottern innan man köper den. Får väl vänta några veckor till så akut är det ju ändå inte
    Väskan finns i vit läder men även brun och svart canvas (tror jag det är)
    Jag har bara sett den vita men Stargirl säger att den bruna är yummi. Så den vill jag också kolla in. *skötväskegalning*
    My sugar is raw
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-10-10 10:51:16 följande:
    Detta ligger i. Snygg snygg snygg och känns praktisk.
    *glor*
    My sugar is raw
  • Senap

*kelar med min läder Oioi som faktiskt är helt lovely*

My sugar is raw
  • Senap
    NaBas skrev 2009-10-10 14:00:30 följande:
    får man fråga här? när började ni ha era bebisar i sittdelen? har en 5 månaders, han vill så gärna se sig omkring men alla säger att det är förtidigt att börja använda sittdelen?
    När han var 5 mån.
    Vet många som haft det från start också.
    My sugar is raw
  • Senap
    FruAhlander skrev 2009-10-10 17:45:39 följande:
    VART shoppade du din vita Bugga-skötväska? Har varit inne på kidzshop, men där finns den inte att klicka hem ännu... Måste ha den snart!! *smått desperat*
    Barnbutiken hade flera på mässan iaf
    My sugar is raw
  • Senap
    mangonuff skrev 2009-10-10 19:16:01 följande:
    en snabb fråga - ska verkligen åkpåsen handtvättas?
    Nej, 30 grader fintvätt med lite tvättmedel och inget sköljmedel funkar finfint.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19