• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

FruAhlander skrev 2009-11-29 15:32:13 följande:
    Vi köpte en Bugaboo Cam på 1Klass i januari 2009. Nu börjar styret glappa, eller hur skall jag beskriva det... När man drar ut handtaget för att göra handtaget högre (min man är jättelång - jag jättekort) så åker det ner i botten igen. T.ex när man drar den på gräsmatten ex... Är det ok, eller skall man ringa 1Klass??
    så klart det inte är ok. Ring 1Klass och reklamera!
    My sugar is raw
  • Senap
    Berit82 skrev 2009-11-29 20:02:36 följande:
    Har en fråga angående det sk bärhandtaget på camen. Kan man ta bort det eller måste man ha det på för stabiliteten? Gäller fram för allt liggdelen eftersom det känns som att det är i vägen när man ska lägga i och ta ur barnet.
    Nej, det är bara att ta bort när du inte behöver det.
    My sugar is raw
  • Senap

*har hämtat en godispåse*

My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-30 14:15:03 följande:
    spell it out!
    En klubba. och en röd sommarsuffla - fleece men det spelar ingen roll. Gratis är gott.

Man skulle skriva vilka produkter man hade på anmälan till tävlingen av Bee RED... Mina fick inte plats

Om jag vinner så får du den
    My sugar is raw
  • Senap

Jag har en svag aning om att jag inte vinner dock. {#lang_emotions_dreamer}

My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-11-30 14:39:20 följande:
    och jag som inte orkade bråka mer för att komma in och ut ur hissarna på nk i söndags så vi sket i bugga-grejjen aja... just nu har jag craving på uj rollerbug...en svart med orange åkpåse eller kanske en blommig buppa?
    Sista dagen imorgon tror jag
    My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-12-01 07:25:21 följande:
    Inte så många dagar kvar av den här tråden nu... *sneglar menande på Shoegirl*
    He?
    I fix! *gör honnör och följer order*
    My sugar is raw
  • Senap
    Jossanjo skrev 2009-11-30 23:05:08 följande:
    Åhh vad jag tycker det är svårt med skötväska. Grejen är att alla är så tjejiga, min man kommer aldrig gilla ngt färgglatt. Å bugaboos egna tycker jag är så enormt stora. Har ni experter tips? Grejen är att jag skulle vilja ha en (till mig tänker jag bara då) som inte ser så skötväskeaktig. Vet petunia, men finns det fler? tycker skötväskor är rätt fula. Å har ni ngt tips till mannen... den behöver nog inte vara så jääättestor, men inte så tjejig. Idag sa han; hur ofta har man skötväskan med sig då? ehhhh varje gång du lämnar huset sa jag. Har en red-vagn, får gärna passa till den.
    Kan han inte köpa sig en egen skötväska?
    Jag gillar dock Bugaboos nya.
    My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-12-02 16:01:40 följande:
    BabyD: Såhär kan man hänga den
    *dregglar*
    Shoe behöver en helbrun vagn.
    My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-12-02 16:06:46 följande:
    En helbrun vagn är absolut en mänsklig rättighet *vet*
    hear hear!

Sambon verkar inte känna till den livsnödvändiga regeln. Han tycker jag är lite knäpp.
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-12-05 17:44:17 följande:
    Jag planerar att köpa en orange frog-klädsel och en bee-åkpåse jag MEn jag vill ju ha en röd adored sufflett så att jag kan ha en röd bee-åkpåse...annars vet jag inte vilken färg på åkpåse jag ska ha...
    Jaaaa, så kan vi gå på stan med Bee adored och se synnerligen Bugaboo-nördiga ut.
    My sugar is raw
  • Senap
    Mamisita skrev 2009-12-05 21:42:40 följande:
    Kommer jag med fler frågor ang ståbrädan, hur stor är skillnaden på de olika varianterna när det gäller monteringen? Jag kikade på en lite snabbt där man liksom klickade av brädan med två "hållare" är det den nya versionen eller den gamla?
    Jag vet inte om frågan gäller Bugaboo-ståbrädan eftersom jag är för lat för att läsa tillbaka mer än en sida.
    Men om det är det så: den nya tar man lätta av med ett litet klick och den gamla måste man lägga vagnen ned för att få av.
    My sugar is raw
  • Senap

Jaha, då stänger vi tråden och flyttar till den nya sprillans skinande tråden då.

Välkomna!

{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}

NY TRÅD

{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_sunny}
    *flyttstädar*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19