• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

modestyclara skrev 2009-09-30 12:02:26 följande:
    *lipar och muttrar om förrädare och försvarar mig med att den var bäst i test i råd&rön*
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-09-30 12:29:32 följande:
    *lämnar dörren olåst och väntar mig nåt snyggt i utbyte som en helbrun kanske?*
    Ja, planen var ju helbrun men nu har jag fått upp ögonen för marin och orange.
    Jag är rädd att jag tröttnat på brun innan jag köpt det.
    My sugar is raw
  • Senap
    julmusten skrev 2009-09-30 19:27:37 följande:
    Gar det att jogga/springa med en bugga tror ni? Min man havdar starkt nej, men jag vet inte om jag tror pa honom. Jag vill inte bara ga ut och ga pa promenad med killen, jag vill schvittas lite!!
    Jag tycker inte någon vagn utom rena joggingvagnar är bra att springa med. {#lang_emotions_undecided}
    Solly!
    My sugar is raw
  • Senap
    julmusten skrev 2009-09-30 19:38:20 följande:
    Attans, jag tankte val att det var sa, (kanske borde ge min man lite credit, han har ju typ bara varit lopare i friidrott halva sittliv!!). Ja-ja, da far jag val ga och titta pa alla som svettas da, det ar ju anda battre att ga ut och ga an att aka hem och slappa.
    Visst är det jobbigt när de har rätt. {#lang_emotions_yell}
    My sugar is raw
  • Senap
    julmusten skrev 2009-09-30 20:19:36 följande:
    Ha-ha, forvisso. Ah, jag erkanner, jag har jogginstallet pa mig jamt!! Sa da spelar det ju absolut inte nagon roll sa satt. Jag tankte faktiskt mest pa barnet. I det har landet dar de ar lite "shaken baby syndrome" knappa, sa har det pratats en hel del om att babisar faktiskt kan fa det om man ar ute och joggar med fel joggingvagn. Men de studierna kanske var fundade, (svengelska, men ni fattar), av nat joggingvagnsforetag??? Plus att jag inte vet om det ar sa bra for vagnen att springa med den. A andra sidan har jag ju tagit med mig vagnen till Sverige X antal ganger och har till och med klattrat i berg med den, (jag har Shoe som vittne!!), sa lite spring borde nog ga.
    Shaken baby är att man skakar ungen så huvudet far fram och tillbaka - inte att det darrar lite i vagnen.
    Annars skulle ju alla babysitters med vibrator som marknadsförs hejvilt i USA vara livsfarliga.  {#lang_emotions_undecided}
    Dessutom har jag inga som helst tvivel om att F kommer säga till om han tycker det är obehagligt. {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-09-30 20:27:48 följande:
    Med andra barnet blev jag så stressad över en gångväg med frusna fotsteg i där jag var tvungen att köra min phil&teds varje dag så jag frågade om det där med shaken baby på läkarkollen. Gud vad läkaren garvade *rodnar*
    Inga frågor är dumma frågor! Särskilt när de ställs av ammande mödrar! {#lang_emotions_yell}
    *bestämmer*
    My sugar is raw
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-10-01 14:38:38 följande:
    Jep, dessa två är i skinn. Personligen gillar jag den svarta och bruna bättre som är både billigare och snyggare. Tycker väskorna är ursnygga. Helt klart mer moderna än väskorna som finns på marknaden....är lite trött på krimskrams. Men har ju inga skötväskebarn längre *snyft*
    Faktiskt tycker jag de är snygga
    Jag som klagat på Bugaboos skötväskor innan. {#lang_emotions_sealed}
    Med de här nya - I like!
    My sugar is raw
  • Senap
    Vickan I skrev 2009-10-01 17:03:05 följande:
    Hehehe kan lägga in på vagnen iaf . Men vad säger ni om denna egentligen? Läste en tråd om den nyss här på fl. Nästan 28.000 kr för en vagn , å ful var den med eller? www.barabus.se/produkt309/70_/concord_neo_car...
    {#lang_emotions_throwup}
    Ful som stryk och tung är den också.
    My sugar is raw
  • Senap
    Fröken Småland skrev 2009-10-01 17:10:40 följande:
    Ja, men du får ju med ett babyskydd i priset
    Lika ful den!
    My sugar is raw
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-10-01 18:42:38 följande:
    ser ut som en korsning mellan crescent och stokke
    ser ut som en korsning mellan bad och worst menar du? {#lang_emotions_throwup}

Helt ärligt. Jag har ju aldrig gillat Stokke (sambon kallar den för en misshandlad golfvag och jag är benägen att hålla med honom) men den där är tusan värre.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19