• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Fröken Småland
    Bellbox skrev 2009-09-22 19:33:19 följande:
    *funderar på hur tanten i kassan på banken kommer reagera när jag säger att jag vill låna 18000kr för barnvagn & tillbehör*
    Vickan I skrev 2009-09-22 19:36:44 följande:
    Hehehe sambon såg lite skeptisk ut idag med när jag sa jag ville ha typ 12000 till RED:en också .
    Tänk så lite de vet om vad som är viktigt här i livet! {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland
    modestyclara skrev 2009-09-22 19:40:45 följande:
    Kanske borde tänka om det där med att jobba statligt och ringa den där headhuntaren och säga att jag gärna blir köpt av amerikansk jättekoncern *drömmer om obegränsade mängder shopping*
    Vad väntar du på?
  • Bellbox
    Kanske borde tänka om det där med att jobba statligt och ringa den där headhuntaren och säga att jag gärna blir köpt av amerikansk jättekoncern *drömmer om obegränsade mängder shopping*
    Får man haka på?!
    Kan du inte säga att du "känner ett gäng tjejer som vore mer än lämpade..."
    Som det sägs; "it's not what you know, it's WHO you know"!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Vickan I
    Fröken Småland skrev 2009-09-22 19:43:54 följande:
    Tänk så lite de vet om vad som är viktigt här i livet!
    Ja eller hur. Han sa att vi ju redan har en bugga, men hallå två heeeeeeeeeeelt olika vagnar ju !
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Fröken Småland
    Vickan I skrev 2009-09-22 19:50:31 följande:
    Ja eller hur. Han sa att vi ju redan har en bugga, men hallå två heeeeeeeeeeelt olika vagnar ju !
    Vilken amatör *suckar*
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-09-22 19:46:06 följande:

Vad väntar du på?
    hmm låt mig se: nu har jag supercoolt och tryggt jobb som kommer ge toppen-merit när jag bestämmer mig för att byta och vill göra karriär när barnen är större

kan få: amerikanskt företag med mindre trygghet, titel som jag inte kan uttala, superkarriär nu och megamycket jobb vilket innebär mindre tid med kidsen...

pengar är inte allt väl? *ångest*
  • Fröken Småland
    modestyclara skrev 2009-09-22 19:53:50 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-22 19:46:06 följande: hmm låt mig se: nu har jag supercoolt och tryggt jobb som kommer ge toppen-merit när jag bestämmer mig för att byta och vill göra karriär när barnen är störrekan få: amerikanskt företag med mindre trygghet, titel som jag inte kan uttala, superkarriär nu och megamycket jobb vilket innebär mindre tid med kidsen...pengar är inte allt väl? *ångest*
    Seriöst? Pengar betyder väldigt lite för mig. Jag känner mig rik när jag har tak över huvudet, mat på bordet och sängen full av ungar

Sorry OT.
  • modestyclara

Fröken Småland skrev 2009-09-22 20:09:05 följande:

Seriöst? Pengar betyder väldigt lite för mig. Jag känner mig rik när jag har tak över huvudet, mat på bordet och sängen full av ungar Sorry OT.
    håller med... nu vill jag vara med barnen och ha kul på jobbet...jag har tid med karriär sen när barnen är stora...

sorry OT från mitt håll med
  • Senap
    My sugar is raw
  • Fröken Småland

Det brukar klagas här i tråden över att det sällan säljs några lösa ramar till Bugaboo. Nu ligger det ramar för Gecko, Frog och Cameleon ute på Tradera - samtidigt!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19