• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • MammatillO

Äh!

Jag har en rosa jacka på min grabb och ingen har trott han varit en flicka , Hade gärna haft en röd åkpåse till min pojke

Vickan I skrev 2009-09-23 10:33:03 följande:

Ja eller hur! Men en vän sa att alla kommer tro jag drar en liten tös då ! Men röd kan väl vara åt båda liksom, ja rosa med för den delen !
  • Joddan

Ja eller hur! Men en vän sa att alla kommer tro jag drar en liten tös då ! Men röd kan väl vara åt båda liksom, ja rosa med för den delen !
    Klart att du kan ha rött till sonen!!!

Min lille kille har haft rött till denim cammen. Och min Bee har jag röd suflett, inte spelar det någon roll...
  • Stargirl
    Men vad spelar det för roll? Rött är dessutom en väligt unisex färg. Som rosa och lila inte är. Men inte för att jag bryr mig om det.
  • Kavat

Oj, då! Jag har haft mest röda vagnar till sonen och röd åkpåse till och med och tänk så hemskt! I år får han även en röd ytterjacka. Passar perfekt till denimbuggan!

Just nu springer han föresten omkring med hårspänne här inne. Men det är turkost!

Skämt åsido, inte har min son någon gång blivit tagen för tjej. Däremot har dottern blivit kallad för kille när hon haft jeansjacka och klänning!
  • MammatillO

Lila tycker jag mer är en unisex färg än rosa , Men jag använder båda färgerna till min kille och vad jag vet tappar dom inte snoppen för det

Stargirl skrev 2009-09-23 10:36:33 följande:
    Men vad spelar det för roll? Rött är dessutom en väligt unisex färg. Som rosa och lila inte är. Men inte för att jag bryr mig om det.
  • Vickan I

Sådär ja....då har buggaexperterna talat, kan jag säga det till min vän....

*Viskar* hon har en BRIO combi som hon haft till sonen och nu dottern och förstår inte varför jag vill ha en ny vagn öht då den buggan jag ha rrullar utmärkt fprtfarande, men hon förstår nog inte bara bättre stackarn, hahaha .

(¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Asereht
    Vickan I skrev 2009-09-23 10:40:43 följande:
    Sådär ja....då har buggaexperterna talat, kan jag säga det till min vän.... *Viskar* hon har en BRIO combi som hon haft till sonen och nu dottern och förstår inte varför jag vill ha en ny vagn öht då den buggan jag ha rrullar utmärkt fprtfarande, men hon förstår nog inte bara bättre stackarn, hahaha .
    Du kan ju alltid kontr amed att "ja, och det är bara kvinnor som kör röda bilar".
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Sladdens Mamma ♥ Min pyssliga blogg: stickig.blogspot.com
  • Vickan I
    Asereht skrev 2009-09-23 10:42:21 följande:
    Du kan ju alltid kontr amed att "ja, och det är bara kvinnor som kör röda bilar".
    Ja sant! Dessutom ser han väldigt killig" ut och har alltid gjort och om ngn skulle tro han var en liten tjej så tja..spela roll liksom.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-09-23 10:46:07 följande:
    Ja sant! Dessutom ser han väldigt killig" ut och har alltid gjort och om ngn skulle tro han var en liten tjej så tja..spela roll liksom.
    Ja precis. Rött är en snygg färg och båda mina killar (6&8 år) har gärna på sig rött (iofs har de gärna på sig rosa och lila oxå) Dottern har oxå en massa rött. En superfin unisexfärg!
    Röd åkpåse är givet till en (RED) vagn.
  • freakfia

Hmmm, jag funderar på... Om man kan ha PF´s skurvy åkpåse till RED?
    Topsettet borde iaf funka :)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19