• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2009-09-22 15:34:56 följande:
    Ja alla förutom Paul Frak som börjar ta slut. Så ska man ha PF så bör man skynda sig att shoppa.
    *inventerar och kompletteringsbeställer*
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-09-22 15:30:02 följande:
    Universal åkpåsarna kommer till våren när nya Bee kommer. Men nu till hösten är det fortfarande de gamla.
    Ibland är Bugaboo inte heeelt genomtänkta.
    Åkpåse till våren? För att Australien är deras hetaste marknad?
    My sugar is raw
  • Vickan I
    Joddan skrev 2009-09-21 22:02:45 följande:
    Hur länge kommer Bugaboo RED att säljas???
    Pratade med butik (Kidzshopen) idag om det och de sa att Sverige kommer få ca 125-150 st vagnar och när dessa är slut så är det slut helt enkelt, Strax över 500 st vagnar till hela europa.

Frågade även om syskonvagn och de sa att även de hört rykten om detta "på stan", men att Bugaboo ej själva bekräftat ngt sådant och att det inte ligger aktuellt än på ett tag i sådanafall. De skulle träffa representant för Bugaboo idag på em och fastställa det exakta priset för RED:en .
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-09-22 15:40:57 följande:
    Ibland är Bugaboo inte heeelt genomtänkta.Åkpåse till våren? För att Australien är deras hetaste marknad?
    Men de nya tillbehören lanseras ihop med nya Bee. Därför lanseras även åkpåsen då. Alternativet är att de lanseras till nästa höst men det är enklare att lansera en vagn och tillbehör samtidigt.
  • Stargirl
    Vickan I skrev 2009-09-22 17:35:01 följande:
    Pratade med butik (Kidzshopen) idag om det och de sa att Sverige kommer få ca 125-150 st vagnar och när dessa är slut så är det slut helt enkelt, Strax över 500 st vagnar till hela europa.Frågade även om syskonvagn och de sa att även de hört rykten om detta "på stan", men att Bugaboo ej själva bekräftat ngt sådant och att det inte ligger aktuellt än på ett tag i sådanafall. De skulle träffa representant för Bugaboo idag på em och fastställa det exakta priset för RED:en .
    Jo syskonvagn är bekräftat av Bugaboo. På ett event de hade talade VD´n och sa att nästa år lanserars två nya vagnar varav den ena är en dubbel.
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2009-09-22 17:44:04 följande:
    Jo syskonvagn är bekräftat av Bugaboo. På ett event de hade talade VD´n och sa att nästa år lanserars två nya vagnar varav den ena är en dubbel.
    Om man gissar vilt; vad kan deras dubbel komma att KOSTA {#lang_emotions_money_mouth}?!
    -vill ha!!
    (men blir det massa "barnsjukdomar" vill man kanske inte vara först ut eller vad tror ni? )
    Men Bugaboo har väl inga barnsjukdomar {#lang_emotions_dreamer}
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2009-09-22 17:46:48 följande:
    Om man gissar vilt; vad kan deras dubbel komma att KOSTA ?!-vill ha!!(men blir det massa "barnsjukdomar" vill man kanske inte vara först ut eller vad tror ni? )Men Bugaboo har väl inga barnsjukdomar
    Beror väl på vad som ingår i en dubbel.....Kan inte ens gissa innan jag sett den. Men om jag får gissa är den ngt helt nytt. Inget som redan finns med funktioner som överträffar. Så följer med intresse.
  • Fröken Småland

De flesta barnvagnsmärken brukar väl ligga ungefär 1.5 gånger en enkel för en dubbel, mellan tummen och pekfingret.

Så i runda slängar 15-16 tkr skulle jag gissa... {#lang_emotions_demon}

• modestyclara
    Stargirl skrev 2009-09-22 15:34:56 följande:
    Ja alla förutom Paul Frak som börjar ta slut. Så ska man ha PF så bör man skynda sig att shoppa.
    shit...jag som vill ha giraffen... *panik*
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-09-22 18:26:00 följande:
    shit...jag som vill ha giraffen... *panik*
    Och jag som velar om en colourblocks *panik*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19