• Prisssan

Pladdertråden 12

Mina vänner

{#lang_emotions_kiss}

Talk to me...
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Svar på tråden Pladdertråden 12
  • Cia o krabaten

Morron

Var är alla?

Nån som hört från AE? Har hon kommit hem tro?

• Prisssan

Lurk: På måndag blir det MR för C.

Jag är sjuk, tror jag. Vi hade en man på jobb som kräkt två gånger och sen haft ont i magen... jag fick akut fruktansvärda smärtor i magen igår kväll och så kräkte jag två gånger.
    Jag har fortfarande ont i magen men när jag skulle ringa jobb för att kolla om de tror att han har maginfluensa så fick jag höra att han gått bort och en till på vår avdelning ett par timmar efter
    Så jag fick aldrig sagt vad jag ville för jag fick sådan chock! Och nu får jag inte tag på jobbet för att prata med dem... vad gör jag?

I think I´m paranoid and complicated....
  • Prisssan

Usch nog är det maginfluensa jag har. Gud vad ont...fick tag på jobbet och kunde sjuka mig iaf.

• Prisssan

Previa tyckte inte att det verkade vara magsjuka jag har. De rådde mig att uppsöka läkare.
    Eftersom jag insjuknade med akuta magsmärtor, inte kan gå upprätt, kräkt bara två gånger och bara en gång gjort tvåan... magen är svullen och hård.
    Så menade de på att det t ex kan vara blindtarmen istället. Jag sa att jag skulle gå till akuten om detta var kvar till imorgon och lovade att jag inte skulle ta fler värktabletter.
    Men jag tror helt klart att hon överdriver... jag har aldrig haft maginfluensa och kanske det är därför jag reagerar lite annorlunda.

• lurksmulan

Men Cellisen, är det värt att chansa?

Jag är på kurs i dagarna tre, därför är jag inte här på dagtid, så ni vet!

Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • Cia o krabaten

Lurk: Ok, då vet jag!

Cella: Du, var inte lika envis som C nu...
    Sök i tid snälla du!

• lurksmulan

På allmän begäran kommer härmed en bild på vår nya snögubbe! 210 cm lång står han i vår trädgård och vinkar glatt!
    Frosty the 210 cm snowman

Foot: A special device for finding furniture in the dark.
Svar på tråden Pladdertråden 12