• Prisssan

Pladdertråden 12

Mina vänner

{#lang_emotions_kiss}

Talk to me...
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Svar på tråden Pladdertråden 12
  • Cia o krabaten

Tjej: Haha, ja den bilden var inte dum ur det hänseendet
    Men en stor vinterjacka döljer mycket

Nu sitter jag och försöker sy lite på A's nya byxor, men jag har kört fast...
    Ingen som syr barnkläder?

• lurksmulan

Aaaaah, har precis kommit upp ur sängen. Har legat och kollat på Love Actually. Härligt! Inte en människa i hela huset förutom jag! Hurra!

Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • Prisssan

Lurk: Krya på dig låter faktiskt som att du haft en bra dag trots allt

Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva...är lite slut. En vårdtagare till på jobb som är riktigt sjuk... Men denna är iaf väntad, det var ju inte de andra två.
    Nästa vecka får vi två nya och en är dementa Så nu börjar de äntligen komma, mina demenssjuka, jag som precis började tröttna så smått

I think I´m paranoid and complicated....
  • lurksmulan
    Cellisen: Ja det har varit en behaglig dag. Helt själv hemma fram till 16.30. Jag har kunnat lalla runt och pyssla lite med det jag har velat och sen bara satt mig ner och vilat när det passar.

Det känns lite oroväckande inför morgondagen bara, vi ska ju på  middag och konsert imorgon kväll och jag känner mig ganska trött.
    Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • Prisssan

Lurk: Jag hoppas ni får jättemysigt imorgon ändå, en riktigt fin kväll och gör nu inget som jag inte skulle göra
    Apropå det.. såg att din brorsa hade svarat mig när jag pratade snusk. Fick mig ett gott skratt

• Prisssan
    Prisssan skrev 2009-12-03 18:51:24 följande:
    Lurk: Jag hoppas ni får jättemysigt imorgon ändå, en riktigt fin kväll och gör nu inget som jag inte skulle göra Apropå det.. såg att din brorsa hade svarat mig när jag pratade snusk. Fick mig ett gott skratt
    Jag menar på fb, när du skrev om din hals..äh du kommer säkert ihåg.
  • Cia o krabaten

Cella: Mår du bättre?

Lurk: hoppas ni orkar kvällen imorgon.

Vi har haft gympaavslutning och nu har A somnat och M är på julfest=tjejmys!

• Prisssan

Cia: Mmm mkt bättre desto längre dagen gick. Nu gör det bara lite ont när jag rör mig för hastigt Underbart.

Idag har jag varit duktig, förutom den lilla bit paj som jag smakade istället för middag. (Hann inte med middag) jag hade bakat pajen helt själv och eftersom jag aldrig gör sådant så var jag tvungen att smaka.

Hur gick det för dig Cia?

• Cia o krabaten

Med dieten menar du?
    Helt ok. Blev 4 pepparkakor på gympaavslutingen, så det är bra!
    Men jag kom på nu att jag inte handlade ngt speciellt... Jag hittade inga bra recept på dagen så jag hade inget speciellt i åtanke när jag handlade.
    Jaja, det brukar ju funka iaf.

• Prisssan

Cia: Härligt... som jag typ iaf en klar förbättring.

Nu ska jag äta hempoppade popcorn Det kan jag äta hur mkt som helst! Natti sötisar.

Svar på tråden Pladdertråden 12