Pladdertråden 12

Talk to me...
Tjej: Haha, ja den bilden var inte dum ur det hänseendet
Men en stor vinterjacka döljer mycket
Nu sitter jag och försöker sy lite på A's nya byxor, men jag har kört fast...
Ingen som syr barnkläder?
Aaaaah, har precis kommit upp ur sängen. Har legat och kollat på Love Actually. Härligt! Inte en människa i hela huset förutom jag! Hurra!
Lurk: Krya på dig låter faktiskt som att du haft en bra dag trots allt
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva...är lite slut. En vårdtagare till på jobb som är riktigt sjuk... Men denna är iaf väntad, det var ju inte de andra två.
Nästa vecka får vi två nya och en är dementa Så nu börjar de äntligen komma, mina demenssjuka, jag som precis började tröttna så smått
Lurk: Jag hoppas ni får jättemysigt imorgon ändå, en riktigt fin kväll och gör nu inget som jag inte skulle göra
Apropå det.. såg att din brorsa hade svarat mig när jag pratade snusk. Fick mig ett gott skratt
Cella: Mår du bättre?
Lurk: hoppas ni orkar kvällen imorgon.
Vi har haft gympaavslutning och nu har A somnat och M är på julfest=tjejmys!
Cia: Mmm mkt bättre desto längre dagen gick. Nu gör det bara lite ont när jag rör mig för hastigt Underbart.
Idag har jag varit duktig, förutom den lilla bit paj som jag smakade istället för middag. (Hann inte med middag) jag hade bakat pajen helt själv och eftersom jag aldrig gör sådant så var jag tvungen att smaka.
Hur gick det för dig Cia?
Med dieten menar du?
Helt ok. Blev 4 pepparkakor på gympaavslutingen, så det är bra!
Men jag kom på nu att jag inte handlade ngt speciellt... Jag hittade inga bra recept på dagen så jag hade inget speciellt i åtanke när jag handlade.
Jaja, det brukar ju funka iaf.
Cia: Härligt... som jag typ iaf en klar förbättring.
Nu ska jag äta hempoppade popcorn Det kan jag äta hur mkt som helst! Natti sötisar.