• Prisssan

Pladdertråden 12

Mina vänner

{#lang_emotions_kiss}

Talk to me...
    För en tid tillbaka så har jag varit trött, försökt att vara allt på samma gång...
  • Svar på tråden Pladdertråden 12
  • Cia o krabaten

Här har det varit gnällstuga hela dagen
    Och såklart är M sen just idag.
    Och jag kämpar som tusan för att inte ta en cola och chokladbit...
    Måste måste måste kämpa nu!

kom igen Cella, tillsammans?

• Prisssan
    Cia o krabaten skrev 2009-12-02 17:54:25 följande:
    cella: är det verkligen lösningen? Vikten ordnar sig, med eller utan hårt jobb, vem vet, men att börja röka igen är väl inte rätt sätt? Om du nu vill vara rökfri vill säga.
    Nja.. Jag sa det nog med glimten i ögat Vikten tar jag itu med sen, det går lätt när jag väl äter mindre skit
    I think I´m paranoid and complicated....
  • Prisssan

Ja..Cia, tillsammans

Jobbigt med gnällstuga, du har inga hörlurar med lugn musik

• lurksmulan

Åh, tänk om man lätt kunde gå ner bara man slutade äta en massa skit... 77 kg vore värsta drömmen... *suckar*

Foot: A special device for finding furniture in the dark.
  • Prisssan
    lurksmulan skrev 2009-12-02 20:35:21 följande:
    Åh, tänk om man lätt kunde gå ner bara man slutade äta en massa skit... 77 kg vore värsta drömmen... *suckar*

Jag vet att jag är tramsig... det är bara det att jag har vägt 100 och är så rädd för att gå upp så mkt igen och så fort vågen går upp så får jag smått panik.
  • lurksmulan
    Prisssan skrev 2009-12-02 20:47:31 följande:
    Jag vet att jag är tramsig... det är bara det att jag har vägt 100 och är så rädd för att gå upp så mkt igen och så fort vågen går upp så får jag smått panik.
    Jag har också vägt 100. Och lite till.
    Nu gör jag inte det längre, men det är inte så otroligt långt ifrån heller. Det måste bli ordning.
  • HW06

Tassar in en snabbis, orkar inte skriva så mycket, huvudvärk...förkylning blääää...

Cellis: Pergo gör absolut mensvärken värre, det upplevde jag i allafall...

• lurksmulan

Ööööö.... monstret från sjön här...
    Ont i kroppen, ont i huvudet, ont i halsen, förkyld.
    I natt jag har knappt kunnat svälja för att jag har haft så ont i halsen.
    Dessutom har jag hosta och nästan ingen röst.
    Jag blir hemma idag.

• Cia o krabaten

lurk: Låter inget vidare
    Krya på dig

HW: Du med

Idag skulle A gå upp 4.30
    Så M gick upp med honom *puss* och nu när E och jag kom ner strax före 7 sov de igen på soffan.
    A vaknade precis nu.
    Unge, kan du inte bara sova???

• lurksmulan
    Cia o krabaten skrev 2009-12-03 07:26:13 följande:
    lurk: Låter inget vidare Krya på digHW: Du medIdag skulle A gå upp 4.30 Så M gick upp med honom *puss* och nu när E och jag kom ner strax före 7 sov de igen på soffan.A vaknade precis nu.Unge, kan du inte bara sova???
    Nej jag känner mig inte helt pigg faktiskt. Men det var länge sen jag var sjuk, så på ett sätt kan det vara skönt med en dag hemma, iaf om man inte är sämre än så här.

Laban var likadan med sömnen när han var runt 1,5 år. Varje morgon i typ ett halvårs tid vaknade han 5.15. Oavsett om det var vardag eller helg, och det spelade ingen roll om vi la honom senare, då vaknade han kanske 10 minuter senare bara.

Nu ska jag släpa mig ut i köket och hälla upp lite kaffe och fixa macka med jättegod creme bonjour ricotta och tomat.
Svar på tråden Pladdertråden 12