• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • Aint Your Fairytale

Ja jag såg det... Vad löjligt att man ens tar sig orken att skriva sånt betyg.

Näe, jag är iaf glad för era andras betyg som iaf är vettiga!

Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-27 09:44:26 följande:

Haha, jag fick 0!
  • Aint Your Fairytale

Era betyg på mig alltså...

GossipGirl skrev 2009-09-27 09:47:21 följande:
    Ja jag såg det... Vad löjligt att man ens tar sig orken att skriva sånt betyg.Näe, jag är iaf glad för era andras betyg som iaf är vettiga!Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-27 09:44:26 följande:
  • Me o Mike
    Ja det var dåligt...

Haha, jag fick 0!
  • Kokosen86

Shit, Gossipgirl, ältar du fortf?
    Ja, tänka sig att jag tog mig orken, bestämde mig för att bedöma alla som var uppe just då på sidan och då tog jag med alla.

Skulle inte mitt betyg på dig vara vettigt?!, herregud,
    skulle man inte få bedöma själv utifrån vad man tyckte eller?
    Och hela grejjen att jag bedömde profilbild har vi redan gått igenom.
    Börjar kännas som om du inte platsar här eftersom så fort du får ett lågt börjar du grina/gnälla, då är man inte "vettig".
    Förresten var det en 5 som vart en 4 (eftersom jag såg ditt ansikte när jag gick in på ditt album som DU så gärna önskade).

GossipGirl skrev 2009-09-27 09:47:21 följande:
    Ja jag såg det... Vad löjligt att man ens tar sig orken att skriva sånt betyg.Näe, jag är iaf glad för era andras betyg som iaf är vettiga!Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-27 09:44:26 följande:
  • Umbrageous
    smögen 074 - Kopia.JPG
    Maria222

Kokosen86

jag efter ordjakten juni 2007
    Black dawn raise

Danitrass

http://www.familjeliv.se/hem/roisin_dubh/gallery/phpv6lkxv.jpg

Roisin DUbh

Lenk

Zozzo87

Bellaru

Busbellan

Fina fröken lycklig

Umbrageous

{#lang_emotions_smile}
  • Isnogood

Haha, jag fick 0!
    När det gäller mig så fick mina H Ä S T A R högre betyg än mig....o det säger väl allt...så jag har inte varit in här o kollat igen förren nu...o bryr mig inte ens om att kolla bakåt o se om någon orkat kolla mig...
    Nästa gång väljer jag att bara visa hästarna på en gång...verkar vara faan så mycket bättre...
  • Umbrageous
    Isnogood skrev 2009-09-27 14:03:54 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-09-27 09:44:26 följande: När det gäller mig så fick mina H Ä S T A R högre betyg än mig....o det säger väl allt...så jag har inte varit in här o kollat igen förren nu...o bryr mig inte ens om att kolla bakåt o se om någon orkat kolla mig...Nästa gång väljer jag att bara visa hästarna på en gång...verkar vara faan så mycket bättre...
    Mohaha {#lang_emotions_djavulsk}

Glad pigg, snällt utseende, och när man ser armmuslerna så dörm man ju

en 7:A!
  • Isnogood
    Umbrageous skrev 2009-09-27 14:10:19 följande:
    Mohaha   Glad pigg, snällt utseende, och när man ser armmuslerna så dörm man ju en 7:A!

"harkel"
    Ja..D E T där var ju inte hästarna precis.....

"rodnar"

Tack

Jaa, musklerna är jag ju inte helt missnöjd med...dom e bra o ha när man bor som jag gör...o utan karl som kan stå för "tungjobbet"...
  • Umbrageous
    Umbrageous skrev 2009-09-27 13:59:34 följande:
    Maria222Kokosen86Black dawn raiseDanitrassRoisin DUbh LenkZozzo87BellaruBusbellanFina fröken lyckligUmbrageous
    Maria222: Ser ut som hon modellen, hon som är med i taxifilmerna, jättesnygg men på den bilden kisar du för solen det sätter ner! en 6,5:A

Kokosen86: jag är så allergisk mot den typen av bilder du ser ut som min lillsyrra a la msncam å andra sidan är du ruskigt söt och ser ganska kaxig ut, en 8a!

BDR har jag redan bedömt!

Danitrass: kortet är feltaget, lite uppifrån det blir fel proportioner då, men normalt ansikte, bra proportioner överallt, hyn okej, en medel på en 5:a

Roisins ögon är helt underbart vackra, däremot gillar jag inte hyn. Du ser bättre ut på andra kort där du anser dig se mulligare ut {#lang_emotions_wink} en 6:a

Lenk, intressant och annorlunda ansiktsform, du får mig att tänka på anime, ni vet japansk tecknat! Söt men vinkeln ger dina ögon fula påsar under ögonen. Annars ett glatt uttryck som man inte kan motstå en 6,5a

Zozzo87: den bilden är dålig, du ser trött ut, håret ser otvättat ut och allt ser bara glåmigt ut. Dina ansiktsproportioner se rinte heller bra ut. EN färgbild ur en naturlig vinkel hade vart bättre. En 3:a.

Bellaru är vacker som en filmstjärna, helt sjukt! Otroligt vackert ansikte, vackert hår, fin hy. Ska vi byta? EN 10a!

Busbellan, kortet du valt ser du riktigt trött ut på, missfärgningar under ögonen och bara tråkig. Näsan ser för stor ut, tror det har med det nerkammade håret att göra.
    Se glad ut på en bild, rufsa till håret och se ut som en busbella så tror jag att du skulle få mycket högre! en 2,5a

Fina fröken Lycklig
    Ja du ser lycklig ut! Det drar upp allt, släpp ut håret tycker jag dock en 7a!
  • Umbrageous
    Isnogood skrev 2009-09-27 14:13:46 följande:
    "harkel"Ja..D E T där var ju inte hästarna precis....."rodnar"Tack Jaa, musklerna är jag ju inte helt missnöjd med...dom e bra o ha när man bor som jag gör...o utan karl som kan stå för "tungjobbet"...
    kan säga direkt att min pappa hade fallit som en fura för en sån som dig {#lang_emotions_innocent} lite datingservice kanske? Han är 46, har mycket fritid, massa ungar *tipsar stenhårt* hahaha
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt