• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • caropia
    Hjartesjalen skrev 2009-09-28 11:00:19 följande:
    Isnogood, du far en 8 av mig, o da ar musklerna inraknade caropia, du far en 5'a av mig, pa dom fororna du ar lite mer "tillpiffad" ligger du tom pa en 7'a
    Tack för 7:an, ligger ungerfär vad jag tycker om mitt utseende själv. 3-5 när man inte har gjort nånting och 7-8 när man snyggat till sig lite mer
  • Me o Mike

En liten fråga.. Om ni jämför med någon känd? Vad är en 7:a då egentligen?

För MIG är 7 en jäkligt hög siffra..

• BymBym
    Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:12:34 följande:
    En liten fråga.. Om ni jämför med någon känd? Vad är en 7:a då egentligen?För MIG är 7 en jäkligt hög siffra..
    Hmm för mig är sjua en som är söt eller rätt snygg med med vissa "defekter" en åtta blir man utan defekter men kanske fortfarande saknar något som åskådaren tycker är viktigt. Är man nia är man perfekt och en tia är perfekt och har dessutom grymt fin/vacker utstrålning...

Så är det väl?!
  • Me o Mike

AHa

Man har ju sett i tråden att folk gett 8:or och 7:or till dom som kanske är 2:or!

MEN man får ju inte glömma att det ligger i betraktarens ögon.

• BymBym
    Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:21:48 följande:
    AHa Man har ju sett i tråden att folk gett 8:or och 7:or till dom som kanske är 2:or! MEN man får ju inte glömma att det ligger i betraktarens ögon.
    Visst ligger det i betraktarens ögon men jag har fortfarande svårt att förstå att andra tycker jag är en 5:a när jag själv ser en 8:a i spegeln
  • Me o Mike

Jag tycker inte du är en 5:a alls..

BymBym skrev 2009-09-28 21:24:51 följande:
    Visst ligger det i betraktarens ögon men jag har fortfarande svårt att förstå att andra tycker jag är en 5:a när jag själv ser en 8:a i spegeln
  • BymBym
    Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:35:24 följande:
    Jag tycker inte du är en 5:a alls..
    Tycker inte det spelar någon roll egentligen. Kanske därför man vågade lägga ut bilder här
  • Me o Mike

Nä det har du rätt i.

Självklart blir man GLAD av ett högt betyg, men HUUUR jävla töntigt är det inte?!

Min man tror inte vi är normala i huvudet som sitter och ger betyg så här..

• BymBym
    Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:49:17 följande:
    Nä det har du rätt i.Självklart blir man GLAD av ett högt betyg, men HUUUR jävla töntigt är det inte?! Min man tror inte vi är normala i huvudet som sitter och ger betyg så här..
    Har inte visat tråden för sambon ens
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt