• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • caropia
    Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:21:48 följande:
    AHa Man har ju sett i tråden att folk gett 8:or och 7:or till dom som kanske är 2:or! MEN man får ju inte glömma att det ligger i betraktarens ögon.
    Har också tänkt på samma sak men smaken är ju väldigt olika, jag har fått väldigt olika betyg av folk härinne.
    Jag tycker en 2:a är en som är  totalt alldaglig på gränsen till ful medans en 4:a -5:a är nån som söt på ett alldagligt sätt, och 7 för mig är nån som ser snygg fräsch ut.
  • caropia
    BymBym skrev 2009-09-28 21:50:21 följande:
    Har inte visat tråden för sambon ens
    Inte jag heller, har inte berättat för folk att jag sitter och visar bilder på mig själv och ber folk bedömma dom.
  • Aint Your Fairytale

Haha...

Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:49:17 följande:

Min man tror inte vi är normala i huvudet som sitter och ger betyg så här..
  • Aint Your Fairytale

Ja det ligger ju i betraktaren ögon och vi har ju märkt i denna tråd att folk tycker enormt olika...

Håller med, vissa har fått jättehöga betyg fastän man själv inte tycker de är så högt upp... Men som sagt, alla bedömer ju olika, hehe. Sen om vissa sätter högra betyg bara för att vara snälla vet jag inte!

Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:21:48 följande:

AHa Man har ju sett i tråden att folk gett 8:or och 7:or till dom som kanske är 2:or! MEN man får ju inte glömma att det ligger i betraktarens ögon.
  • Aiwendil
    GossipGirl skrev 2009-09-28 22:45:03 följande:
    Ja det ligger ju i betraktaren ögon och vi har ju märkt i denna tråd att folk tycker enormt olika... Håller med, vissa har fått jättehöga betyg fastän man själv inte tycker de är så högt upp... Men som sagt, alla bedömer ju olika, hehe. Sen om vissa sätter högra betyg bara för att vara snälla vet jag inte!Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:21:48 följande:
    Jag tycker det är jättesvårt att sätta betyg faktiskt...
    Är så himla rädd att någon ska ta åt sig om jag skriver att de har "lite för stor näsa" osv..
    Jag menar.. vem är jag att döma om de har stor nästa eller inte..

Förstår ni hur jag menar!?
    Stolt tvåbarnsmamma till Isak & Tim
  • Aint Your Fairytale

Jag förstår precis hur du menar... Man ska nog vara ganska snäll ändå så ingen blir sårad, hehe.

Aiwendil skrev 2009-09-28 22:59:41 följande:
    Jag tycker det är jättesvårt att sätta betyg faktiskt...Är så himla rädd att någon ska ta åt sig om jag skriver att de har "lite för stor näsa" osv..Jag menar.. vem är jag att döma om de har stor nästa eller inte.. Förstår ni hur jag menar!?
  • Aiwendil
    GossipGirl skrev 2009-09-28 23:05:52 följande:
    Jag förstår precis hur du menar... Man ska nog vara ganska snäll ändå så ingen blir sårad, hehe.
    Precis...

Haha, såg att jag skrivit nästa istället för NÄSA.. ja, ja..
    Klockan är mycket!
  • Aint Your Fairytale

Kanske dags för sängen... Jag ska iaf sova nu, är skittrött så jag tänker och skriver nog inte heller ordentligt, haha.

Aiwendil skrev 2009-09-28 23:10:34 följande:
    Precis...Haha, såg att jag skrivit nästa istället för NÄSA.. ja, ja..Klockan är mycket!
  • Aiwendil
    GossipGirl skrev 2009-09-28 23:12:03 följande:
    Kanske dags för sängen... Jag ska iaf sova nu, är skittrött så jag tänker och skriver nog inte heller ordentligt, haha.
    Japp! Nu blir det sova!
    Natti
  • tjötas
    Aiwendil skrev 2009-09-28 22:59:41 följande:
    Jag tycker det är jättesvårt att sätta betyg faktiskt...Är så himla rädd att någon ska ta åt sig om jag skriver att de har "lite för stor näsa" osv..Jag menar.. vem är jag att döma om de har stor nästa eller inte.. Förstår ni hur jag menar!?
    Fast det är det som är grejen tycker jag, att smaken är väldigt olika. DU kanske tycker att en viss näsa är stor medan jag tycker den är jättefin (jag gillar stora näsor!). Jag gillar inte piercingar och tatueringar och det har dragit ner betyget för vissa medan andra tycker det är urläckert och sätter högt betyg.

Sen behöver man ju inte vara elak i sina formuleringar men det har vi väl inte varit !
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt