• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • Me o Mike

Trodde först du var Malin Berghagen!!

Du är söt tycker jag! Gillar inte det röda håret dock.. Men du får en STARK 6:a..

Bums skrev 2009-10-02 21:02:15 följande:
    GossipGirl: Åh, jag tycker det är så fint med sjalar i håret Superfina ögon, en klar 8:ateddy: Jag gilla profilbilden på dig, du var jätte fin i profil (väldigt ovanligt att man är det tycker jag) på den får du en 9a av mig, på den framifrån får du en 7a, tror jag hade tyckt bättre om bilden om du sett lite gladare ut Men du har verkligen fint hår!Länkar till min bild igen och hoppas på fler som bedömmer bilden www.familjeliv.se/hem/smub/gallery/phpgdy3r1....
  • Umbrageous

Åh imorgon ska jag ta mig tid att sammanställa bilderna igen kuuul att ni håller liv i tråden!!! {#lang_emotions_smile}{#lang_emotions_laughing}

• NoMatter

Slänger in mina bilder igen, jag är ju barnslig som attan.

Bild 300.jpg

Bild 018.jpg
    Det största modet är tålamodet!
  • Hjartesjalen

Zack o Bella skrev 2009-10-02 16:21:28 följande:

haha ja jag har inget bättre för mig!
    Inte jag heller haha!
  • Hjartesjalen

Teddy, du e jattefin i profil tycker jag, den andra bilden ser du nastan lite maskulin ut. Haret e lite for blonderat for min smak, men du ar sot o har vackra drag, sa du far en 8'a av mig.

smub, Du har ett sott ansikte, rent o fint, o vackra drag. Jag gillar inte din harfarg dock. Du far en 7'a av mig.

• teddy

smub: Ledsen o säga det, men gillar inte heller din hårfärg. Håret i sig är det inget fel på. Och du har fin ansiktsform och vacker mun. En stark 7:a får du av mig.

• teddy

Kan inte låta bli att lägga in nån till. Det här var ju kul

Hmm rund o go. skratt. Innan jag gick ner i vikt. Kul att få en bedömming även på ett sådant kort. Fast jag skäms egentligen att lägga upp det.Men skitsamma.

www.familjeliv.se/hem/teddy/gallery/phpsux1xe.jpg

Försöker iallafall se lite glad ut på bilden. Gillar inte att le på foton tycker man får ett rundare ansikte då.

www.familjeliv.se/hem/teddy/gallery/phpav2kek.jpg

Ett till

www.familjeliv.se/hem/teddy/gallery/phptxkufw.jpg

Påväg hem från bröllopsresan. ville inte hem.

• teddy

Nomatter: Lite trist hårfärg. Skulle behöva lite mera liv i håret. Fina ögonbryn. Fin formpå dem. Du har även en fin mun. En 6:a.

Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt