• Roisin Dubh

Låt andra betygsätta ditt porträtt

Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

Nu har vi kul...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

• Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • Aint Your Fairytale

Precis, alla tycker ju olika och om olika saker... Jag tex älskar fylliga munnar, ögon och vissa ansiktsformer.

tjötas skrev 2009-09-29 10:10:09 följande:
    Fast det är det som är grejen tycker jag, att smaken är väldigt olika. DU kanske tycker att en viss näsa är stor medan jag tycker den är jättefin (jag gillar stora näsor!). Jag gillar inte piercingar och tatueringar och det har dragit ner betyget för vissa medan andra tycker det är urläckert och sätter högt betyg.Sen behöver man ju inte vara elak i sina formuleringar men det har vi väl inte varit !
  • Me o Mike

Älskar du ögon??
    Jag älskar mest oögda personer!!

GossipGirl skrev 2009-09-29 10:11:41 följande:
    Precis, alla tycker ju olika och om olika saker... Jag tex älskar fylliga munnar, ögon och vissa ansiktsformer.
  • Aiwendil
    tjötas skrev 2009-09-29 10:10:09 följande:
    Fast det är det som är grejen tycker jag, att smaken är väldigt olika. DU kanske tycker att en viss näsa är stor medan jag tycker den är jättefin (jag gillar stora näsor!). Jag gillar inte piercingar och tatueringar och det har dragit ner betyget för vissa medan andra tycker det är urläckert och sätter högt betyg.Sen behöver man ju inte vara elak i sina formuleringar men det har vi väl inte varit !
    Nä, helt sant och nej, ingen har varit elak
    Bara jag som är rädd att såra någon... men ger man sig in i leken...
    Stolt tvåbarnsmamma till Isak & Tim
  • Aint Your Fairytale

Ja, det finns många som har grymt fina ögon... Me like.

Zack o Bella skrev 2009-09-29 10:37:43 följande:

Älskar du ögon??Jag älskar mest oögda personer!!
  • Bums

Jag tänkte det men var ingen länk till nån bild på den här sidan så var lite lat och drog en chansning
    Men du ska jag leta reda på de senaste bilderna

• Me o Mike

Vi har nog bara gått in i varandras gallerier tror jag..

• Stargirl
    Zack o Bella skrev 2009-09-28 21:12:34 följande:
    En liten fråga.. Om ni jämför med någon känd? Vad är en 7:a då egentligen?För MIG är 7 en jäkligt hög siffra..
    Jag vill inte bli bedömd och bedömer därför inte andra men för mig är det så här.

10 - Inga fel - helt perfekt på allt. Hår, ögon, kropp,stil osv. Alltså ett helt perfekt utseende.
    9 - nästintill perfektion
    8 - väldigt snygg dock med vissa förändringsmöjligheter. Absolut en person som får huvuden att vända på stan.
    7- Absolut bättre än medel.
    6- något bättre än medel med en del att förbättra.
    5- medel
    4- fulare än medel och allt under 4 är bara hemskt......då bör man veta bättre än att posta bilder i en sådan här tråd. Det är ju självtortyr.
    3-
    2-
    1-

det är min åsikt 1-10 bedömning. Trots symmetriskt ansikte kan en person med FUL stil inte få högre poäng än 5. Kraftigt överviktiga personer kan heller inte få högre betyg än 5 oavsett hur mycket de spacklat fejset. Det är alltså en kombination av stil, kropp, ansikte etc men det är ju omöjligt att se på en porträttbild. Sen är ju smaken olika.......men vissa bilder i tråden är ju photoshoppade. Det tycker jag är lite "fult" fast jag ska egentligen inte lägga mig i då jag är inte ens "medlem" i tråden.
  • Bums
    caropia skrev 2009-09-27 18:30:37 följande:
    Lever denna tråd fortfarande? kul!  ny bild på mig... ska kika efter nytt folk att bedömma nu
    Börjar me att betygsätta din bild, skulle vilja ge dig en 5:a kanske 6a.
    Jag tycker du ser väldigt snäll ut, dina ögon såg fina ut (synd att dom skyms bakom glasögonen) och dina ägonbryn såg helt perfekta ut
    Tyvärr måste jag säga att din mun inte tilltalade mig (tycker bara om munnar som ser ut på ett spec sätt) Munnarna är förresten det första jag kollar på hos killar

Kokosen86: Din bild vill jag ge 8-9, en jätte fin bild. Lite synd bara att man inte ser så bra hur du ser ut. Snygg klyfta iaf

Danitrass: en 7a till dig, underbara ögon, lite för smal överläp för min smak (det som sänkte dig, i övrigt JÄTTE snygg.

Bellaru: 9a, du ser ut att ha såna läppar jag tycker är fina. Du var verkligen jätte fin på bilen och får nog nästan en 10a av mig.

Lenk: du är en 6-7a för mig. Superfina öon d
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt