• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-29 20:31:12 följande:
    "Smyger in o kollar om det är någon muttrande muskelknutte här inne"Näpp...kusten e klar.... Mohahaha....ett citat...allt för att hålla liv i tråden....Det är dåraktigt att be gudarna om det man kan åstadkomma av egen kraft.Källa: EpikurosO alltid så retar det väl nåååååågon...
    Ja fy fan vad jag retar mig på det där...

• gaffsan
    Sedek skrev 2009-10-31 00:37:45 följande:
    Ja fy fan vad jag retar mig på det där...
    Lugn och fin ... Andas {#lang_emotions_sunny}
  • Sedek
    gaffsan skrev 2009-10-31 00:47:54 följande:
    Lugn och fin ... Andas
    Tack, har lugnat ner mig lite nu efter en natts dålig sömn. Svårt att sova när man är upprörd.

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 10:07:46 följande:
    Tack, har lugnat ner mig lite nu efter en natts dålig sömn. Svårt att sova när man är upprörd.
    Mohahaha.....allt för att du inte ska kunna få mig ur dina tankar....
  • Polly S

hej alla (? är några kvar...?)!
    nu håller vi på och fixar för Halloweenmiddag ikväll -med Valpen hängandes i både dammvippa och dammsugare, mer stjälp än hjälp!
    vad ska ni hitta på då?

• Isnogood

Hit har mor min bjudit min storasyster med familjarme´...mor ska spöka med barnen och jag, syrran o hennes man kan slappa i soffan...

Sedan tacos mm...

Ha en riktigt bra helg alla!!!

• Scratchy

Okej, jag ska göra något jag sällan gör, nämnligen att svära (och möjligtvis stava fel på ordet "nämnligen" (fast det brukar jag ju stava fel på (jag drar i alla fall på med alldeles för många parenteser inne i varandra (blir så fint med många slutparenteser (men skit samma))))). Så nu kommer meningen med svordomar (så att ni inte missar detta one night only ocation (jag är medveten om felstavningarna Fiona så håll snattran)):

Det är ju fan i helvete att jag kommer in i den här djävla tråden på ett så förböfflat ojämt nummer (ja, jag anser att vi bör behålla den traditionella stavningen av "djävlar"). Faaaaaannnn...

Jag hade tänkt göra entré på något snyggt som till exempel #1234, men med ett enkelt överslag upptäckte jag att det skulle dröja till nyår innan vi är framme där om vi fortsätter i den här takten. Lite av mina svordomar bygger också på att jag över huvud taget kommer in i tråden. Jag hade tänkt att bojkotta er (utan bättre anledning än att jag vill ha bekräftelse), men upptäckt att tråden är döende, och det är klart att man vill vara med vid dödsbädden.

• Scratchy

Så, då har man förlorat tråd-oskulden (bara den vanliga kvar... hehe...). Det känns bra, jag tycker att jag var mogen för det, men samtidigt är jag orolig för att bli sviken nu. Jag menar, efter detta hoppas jag ju på att ni kommer att love me long time (titta Fiona, jag stavade rätt!!!). Hoppas ni lyckas få mig att känna att det var värt det.

• Scratchy

Hur som helst så tänkte jag ställa lite diagnos på tråden. Som ni förmodligen upptäckt så har denna inte fungerat lika bra som den förra. Det är för att denna tråden saknar tre saker som den förra hade:

1. Scratchy
    2. Harlow
    3. Intressanta samtalsämnen

Jag är tillbaka (inväntar applåd), Harlow kan nog ersättas, men om vi bara skriker tutteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tillräckligt mycket så får vi säkert tillbaka henne också. Däremot så tror jag att ni klarar er utan både mig och Harlow för problemet ligger egentligen under punkt nummer tre "Intressanta samtalsämnen". Allt för mycket av kommunikationen i tråden har blivit av jag-bara-tittar-in-för-att-säga-hej-och-se-om-tråden-lever-karaktär. Det gör att folk helt enkelt inte har så mycket anledning att svara annat än med liknande inlägg.

Så, jag tycker helt enkelt att vi presenterar oss för varandra igen, så kan vi bygga därifrån.

Jag är Scratchy, håller på att avsluta mina studier och kommer inom kort att starta ett eget företag. Jag är 26 år. Under ett ockult ögonblick för cirka 10 år sedan fick jag veta att jag kommer att dö i en drunkningsolycka när jag är 26 så jag håller mig frenetiskt borta från vatten och måste göra så tills jag fyller 27, alltså den 17 september 2010. Tills dess ska jag gå i terapi så att jag i alla fall är lycklig när jag dör (om det skulle hända liksom).

Mina initialer på mina tre förnamn är PHD, vilket är ganska roligt, för om jag överlever de närmsta åren så är mitt mål att doktorera. Mitt tilltalsnamn är på 6 bokstäver och mitt efternamn är på 9 bokstäver. Alltså är jag det något suggestiva PhD. 69. Mitt ämne är dock inte alls vad man hade kunnat tro. Jag hoppas och ber till Gud varje dag att mina föräldrar inte var medvetna om detta när de namngav mig.

Så, nu vill jag höra om er!

• Isnogood

Aploderar hysteriskt för Scratchys återkomst...eller inkomst...näe..det låter juh lite fel förstås...meh, va faan..ni fattar vad jag menar...

Aha..presentation igen...jahaja...

Isnogood..på andra ställen heter jag även Isnogoodisbad...
    Mitt förnamn är fyra bokstäver långt, 2 bokstäver är samma men inte bredvid varandra...mitt (sista) efternamn är ett vääääldigt vanligt efternamn i Sverige men då det är från min pappas sida så vill jag ha det kvar då jag är den sista i släkten på pappas sida som heter det ännu...
    Mitt andra efternamn är ett gammalt släktnamn från min mammas sida.
    Är 33 år till i mars nästa år...
    Har 1 son på 8 och en dotter på 14, de har olika pappor, jag bor inte med någon av dem....faan...jag bor inte med någon alls juh...(ja, förutom barnen o djuren då förstås...)

Jag jobbar sedan några år tillbaka som maskinskötare på ett större företag...

Är 172 cm lång, väger för tillfället 56 kg (brukar väga 58), har för lite kroppsfett o är ganska väl musklad....(sen så har jag strl A-AA-kupa... )

Jaa...nu vet ni nog det mesta o lite till om mig....hm..har jag missat något...

-------------------------------------------------------------------------------------------------
    Citat.....(mohahaha...)
    Frihet är något gott som växer om det brukas och krymper om det icke brukas.

Källa: Carl Friedrich von Weizäcker

Svar på tråden Tråddödare igen....