Hur som helst så tänkte jag ställa lite diagnos på tråden. Som ni förmodligen upptäckt så har denna inte fungerat lika bra som den förra. Det är för att denna tråden saknar tre saker som den förra hade:
1. Scratchy
2. Harlow
3. Intressanta samtalsämnen
Jag är tillbaka (inväntar applåd), Harlow kan nog ersättas, men om vi bara skriker tutteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tillräckligt mycket så får vi säkert tillbaka henne också. Däremot så tror jag att ni klarar er utan både mig och Harlow för problemet ligger egentligen under punkt nummer tre "Intressanta samtalsämnen". Allt för mycket av kommunikationen i tråden har blivit av jag-bara-tittar-in-för-att-säga-hej-och-se-om-tråden-lever-karaktär. Det gör att folk helt enkelt inte har så mycket anledning att svara annat än med liknande inlägg.
Så, jag tycker helt enkelt att vi presenterar oss för varandra igen, så kan vi bygga därifrån.
Jag är Scratchy, håller på att avsluta mina studier och kommer inom kort att starta ett eget företag. Jag är 26 år. Under ett ockult ögonblick för cirka 10 år sedan fick jag veta att jag kommer att dö i en drunkningsolycka när jag är 26 så jag håller mig frenetiskt borta från vatten och måste göra så tills jag fyller 27, alltså den 17 september 2010. Tills dess ska jag gå i terapi så att jag i alla fall är lycklig när jag dör (om det skulle hända liksom).
Mina initialer på mina tre förnamn är PHD, vilket är ganska roligt, för om jag överlever de närmsta åren så är mitt mål att doktorera. Mitt tilltalsnamn är på 6 bokstäver och mitt efternamn är på 9 bokstäver. Alltså är jag det något suggestiva PhD. 69. Mitt ämne är dock inte alls vad man hade kunnat tro. Jag hoppas och ber till Gud varje dag att mina föräldrar inte var medvetna om detta när de namngav mig.
Så, nu vill jag höra om er!