• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 18:56:53 följande:
    Haha... naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, det där menade jag ju inte. Sarkasm förstår du...
    Bah..hade jag väl aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig kunnat tänka mig när det gäller dig....
  • Scratchy
    Isnogood skrev 2009-10-31 19:08:41 följande:
    Bah..hade jag väl aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig kunnat tänka mig när det gäller dig....
    Jag vet... börjar blir förutsägbar...
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 19:29:56 följande:
    Jag vet... börjar blir förutsägbar...
    Nej då...ibland så säger du faktiskt saker som jag blir förvånad av att höra...fast det kanske är i andra trådar då...
  • Isnogood

JÖSSES vad smågrabbar kan låta...o springa omkring...

Efter några timmar med syrrans o hennes lilla grabbarme´ på besök så är man ju helt slut i öronen...o psyket...

4 st grabbar i åldrarna 8,7,5 o 3 har sprungit omkring här i flera timmar o varit alla slags monster o spöken o allt annat man kan komma på..."slutkörd"

Var riktigt skönt när klockan gjorde sig påmind om att djuren ville ha kvällsmat.

O jag som tycker det kan vara påfrestande att ha EN grabb här hemma...
    -Syrran hon har 3...med en till liten grabb på jäsning....

Här hemma väntas det nu bara häst och om ett par månader även kattungar

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-10-31 20:01:28 följande:
    JÖSSES vad smågrabbar kan låta...o springa omkring... Efter några timmar med syrrans o hennes lilla grabbarme´ på besök så är man ju helt slut i öronen...o psyket...4 st grabbar i åldrarna 8,7,5 o 3 har sprungit omkring här i flera timmar o varit alla slags monster o spöken o allt annat man kan komma på..."slutkörd"Var riktigt skönt när klockan gjorde sig påmind om att djuren ville ha kvällsmat. O jag som tycker det kan vara påfrestande att ha EN grabb här hemma...-Syrran hon har 3...med en till liten grabb på jäsning....Här hemma väntas det nu bara häst och om ett par månader även kattungar
    Jag skulle personligen bli lite trött av att ha tre hästar runtspringande i vardagsrummet, men det beror väl på hur man jämför...
  • Isnogood

He he he..fast mina hästar har jag ju inte i vardagsrummet...
    -Kanske ska förtydliga o säga att jag inte har dem i huset över huvud taget, dom bor i stallet.

Fast..det har faktiskt hänt en gång att jag fick in en häst...hade en liten shetlandsponny för 8 år sedan som följde efter min dotter när hon skulle gå in... fick tag i den när den kommit 2 trappsteg upp i trappan..."phu"...var liiiiiiiiiite jobbigt där ett tag.
    Sedan dess har jag lärt mig att man INTE ska ha ytterdörren öppen när man har hästar lösa på gräsmattan. "nickar"

• Scratchy

Oj, tur att den inte kommit så långt. Hade den förväntat sig att följa med upp i dotterns rum och leka lite?

Ah, jag är uppväxt i ett villaområde precis i kanten där Jönköping slutar och de djupa småländska skogarna tar vid. När jag var liten hade bonden i skogskanten inte så bra stängsel till sina hästar, men efter att några fullblod skenat i vild panik mellan huslängorna och genom lekparkerna för tredje gången så krävde vi skärpning. Hästar är sjuuuuukt stora när de är på fel ställen.

• Isnogood

Ha, jaa, DET kan jag hålla med om, även denna lilla häst blev ofantligt stor när den stod där i trappan...inte det lättaste o vända 150 kg avlång massa i en något smal trappa...

Men..vad gör du här föresten..?
    Trodde alla var på spökpartaj förutom jag...

• Scratchy
    Isnogood skrev 2009-10-31 21:08:59 följande:
    Ha, jaa, DET kan jag hålla med om, även denna lilla häst blev ofantligt stor när den stod där i trappan...inte det lättaste o vända 150 kg avlång massa i en något smal trappa...Men..vad gör du här föresten..?Trodde alla var på spökpartaj förutom jag...
    Jag är i Jönköping... jag har inget liv här... känner mig sååå ensam i den här stan... det suger...

Och så har jag ju dejtat en tjej lite granna här, men hon är alltid upptagen med sina kompisar som jag inte går ihop med. Men på något sätt känner man sig mer ensam när det finns någon som man är intresserad av att hänga med. Inte så konstigt kanske, men ändå.
  • Sedek

Godafton Stjärnljus

Jönköping minsann, gissar Bankeryd. Kan gärna fotsätta för jag är otäckt bra på att gissa mig fram, fråga andra här i tråden bara...

Kul att se dig alive i tråden Scratchy, ett litet steg för dig men ett stort steg för tråden.

Svar på tråden Tråddödare igen....