• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 21:12:17 följande:
    Jag är i Jönköping... jag har inget liv här... känner mig sååå ensam i den här stan... det suger...Och så har jag ju dejtat en tjej lite granna här, men hon är alltid upptagen med sina kompisar som jag inte går ihop med. Men på något sätt känner man sig mer ensam när det finns någon som man är intresserad av att hänga med. Inte så konstigt kanske, men ändå.
    Då kan du ju försöka föreställa dig hur det känns att vara "såååå ensam" i staden som man bott i i och runt omkring sedan 15 år tillbaka...känner inte många här, skämmigt nog...

Ah, jag förstår hur du menar...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:18:32 följande:
    Godafton Stjärnljus Jönköping minsann, gissar Bankeryd. Kan gärna fotsätta för jag är otäckt bra på att gissa mig fram, fråga andra här i tråden bara... Kul att se dig alive i tråden Scratchy, ett litet steg för dig men ett stort steg för tråden.
    Aloha

Har du spökat klart nu..?
  • Scratchy
    Sedek skrev 2009-10-31 21:18:32 följande:
    Godafton Stjärnljus Jönköping minsann, gissar Bankeryd. Kan gärna fotsätta för jag är otäckt bra på att gissa mig fram, fråga andra här i tråden bara... Kul att se dig alive i tråden Scratchy, ett litet steg för dig men ett stort steg för tråden.
    Bankeryd? "No joda" som vi säger på spanska. Nej, helt fel håll, men det hade kunnat vara. Du visar god kunskap om stan genom din kvalificerade gissning, även om det var helt fel.

Det kan på namnet låta som om jag bor i en stuga gjord av naturmaterial. Sug på den du!
  • Scratchy

Och vad i all sina dar menade du med "Stjärnljus"?

• Isnogood
    Scratchy skrev 2009-10-31 21:27:54 följande:
    Fniss... Tänkte just fråga detsamma..!
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-10-31 21:27:54 följande:
    Haha

Har ni inte sett Kalle och Chokladfabriken?????

Versionen med Jonny Depp.
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-31 21:26:34 följande:
    Aloha Har du spökat klart nu..?
    Mm, grannarnas barn och mina har spökat klart

Jag ska lägga mig snart, sov lite för lite i natt...
  • Sedek
    Scratchy skrev 2009-10-31 21:26:58 följande:
    Bankeryd? "No joda" som vi säger på spanska. Nej, helt fel håll, men det hade kunnat vara. Du visar god kunskap om stan genom din kvalificerade gissning, även om det var helt fel. Det kan på namnet låta som om jag bor i en stuga gjord av naturmaterial. Sug på den du!
    Huskvarna
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:37:36 följande:
    Haha Har ni inte sett Kalle och Chokladfabriken?????Versionen med Jonny Depp.
    Joo...men jag fattar fortfarande inte... "trög"
Svar på tråden Tråddödare igen....