• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-31 21:55:39 följande:
    Börjar "farbror" bli trött..?
    Hahaha Flicka lilla, vänta tills du blir stor ska du se att det inte är så lätt att vara uppe på kvällarna som när man var ung, för ca 0,5 år sedan...
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:58:34 följande:
    Hahaha Flicka lilla, vänta tills du blir stor ska du se att det inte är så lätt att vara uppe på kvällarna som när man var ung, för ca 0,5 år sedan...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-31 21:57:47 följande:
    Så säger du bara för att inte DU är äldst...om det varit tvärt om så tror jag att det låtit HEEEEEELT annorlunda....
    Meeeeeeeen!

Du är ju äldre än mig väl???????

April, du är Mars
  • Sedek

Måste veta innan jag lägger på, vad är det för ny bild du hittat???

• Isnogood
    Femte sidan...bara ikväll....

Scratchy..?

Ligger du på lur för att få "ditt"nummer..?
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:01:11 följande:
    Femte sidan...bara ikväll.... Scratchy..? Ligger du på lur för att få "ditt"nummer..?
    Undrar om han fått sig nått nummer överhuvudtaget jag?!!! Tolkade ett inlägg lite längre upp här som att han är oskuld
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 22:00:23 följande:
    Måste veta innan jag lägger på, vad är det för ny bild du hittat???
    He he...det är brasan när jag äldar upp allt som gick att älda när jag skilde mig...

"Isnogood"....

-Ska sanningen fram så hittade jag ingen bild jag ville ha för tillfället....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 21:59:35 följande:
    Meeeeeeeen!Du är ju äldre än mig väl???????April, du är Mars
    Precis...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:02:33 följande:
    He he...det är brasan när jag äldar upp allt som gick att älda när jag skilde mig... "Isnogood".... -Ska sanningen fram så hittade jag ingen bild jag ville ha för tillfället....
    Oj, det var häftigt. Med andra ord en väldigt laddad bild.

Du får väl göra som alla 90% andra här och lägga ut en bild på ett av dina barn, gärna med solbrillor och hatt så smälter du riktigt bra in i mängden
Svar på tråden Tråddödare igen....