• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:03:00 följande:
    Precis...
    Asså jag tror vi snurrade ihop det där rätt bra. Men så menade du nog även den där andra tråden, där jag blev kallad äldre !
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 22:04:37 följande:
    Oj, det var häftigt. Med andra ord en väldigt laddad bild.Du får väl göra som alla 90% andra här och lägga ut en bild på ett av dina barn, gärna med solbrillor och hatt så smälter du riktigt bra in i mängden
    "Blä"

Näpp..lämnar mina barn utanför detta...tycker faktiskt att det kan vara snudd på osmakligt att ha en bild på något av mina barn o sedan vara inne o skriva i t.ex. sex-trådar...känns liksom lite "big no no" om du fattar...
  • Sedek
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:06:49 följande:
    "Blä" Näpp..lämnar mina barn utanför detta...tycker faktiskt att det kan vara snudd på osmakligt att ha en bild på något av mina barn o sedan vara inne o skriva i t.ex. sex-trådar...känns liksom lite "big no no" om du fattar...
    Just det, du är ju där och skriver hela tiden. Blir lite konstigt, ja.
  • Sedek

Nu säger jag godnatt

Ha en bra kväll så kanske vi hörs av i morgon

o kram

• Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 22:05:53 följande:
    Asså jag tror vi snurrade ihop det där rätt bra. Men så menade du nog även den där andra tråden, där jag blev kallad äldre !
    Alldeles riktigt...
    Sedek skrev 2009-10-31 22:08:43 följande:
    Just det, du är ju där och skriver hela tiden. Blir lite konstigt, ja.
    Meh...inte HELA tiden...bara väldigt ofta....

O ang. bilden jag har..du borde ha sett den förut...jag har nämnligeen haft den i mitt galleri väldigt länge... Fast..du kanske bara kollade på "några" av bilderna..
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 22:11:22 följande:
    Nu säger jag godnatt Ha en bra kväll så kanske vi hörs av i morgon o kram
    Jahapp....en del behöver tydligen sin skönhetssömn....
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 22:04:37 följande:
    Oj, det var häftigt. Med andra ord en väldigt laddad bild.Du får väl göra som alla 90% andra här och lägga ut en bild på ett av dina barn, gärna med solbrillor och hatt så smälter du riktigt bra in i mängden
    Grattis till 1200
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:06:49 följande:
    "Blä"Näpp..lämnar mina barn utanför detta...tycker faktiskt att det kan vara snudd på osmakligt att ha en bild på något av mina barn o sedan vara inne o skriva i t.ex. sex-trådar...känns liksom lite "big no no" om du fattar...
    Grattis till mig själv för 1222
  • Isnogood
    Isnogood skrev 2009-10-31 22:15:39 följande:
    Grattis till 1200

Grattis till mig själv för 1222
    Eh...hur faan kan jag sätta en nolla i stället för en 2a...

Scratchy...inte ett ord....tack.

1220 skulle det ju vara.....suck suck suck.....SUCK
  • Isnogood
    Sedek skrev 2009-10-31 22:11:22 följande:
    Nu säger jag godnatt Ha en bra kväll så kanske vi hörs av i morgon o kram
    Snacka om att jag bara läste halva meningen...

o kram

Eh..skönhetssömnen har jag juh gett upp för länge sedan...men det finns ju fler anledningar till att man behöver sömn börjar jag upptäcka...meh..tänker inte gå o lägga mig ännu i alla fall...

-Så, jag får väl sitta här o babbla om absolut inget intressant alldeles med mig själv då...
Svar på tråden Tråddödare igen....