Inlägg från: Velour |Visa alla inlägg
  • Velour

Tråddödare igen....

ta

• Velour

Av någon anledning kommer jag att tänka på fenomenet förälskelse. Var någon som sa att hjärnan efter ett tag uppfattar det som hjärtat har fattat för längesedan

Scratchy skrev 2009-11-12 01:02:48 följande:
    Exakt!
  • Velour

Av vilken konstig anledning gjorde de så? Hade de gaddat ihop sig mot dig på något sätt?

Polly S skrev 2009-11-12 13:13:46 följande:
    morr! en av mina trevligaste klasser har betett sig som 5-åringar, så nu har jag ont i huvudet pch har surnat till lite!tur att de inte alltid är såna!er dag?
  • Velour
    Tja, det är både på gott och ont att vara så misstänksam (och lite konspiratorisk).

Vilken årskurs undervisar du?
    Polly S skrev 2009-11-12 14:34:13 följande:
    haha, what a suspicious mind! I like it!nej, vanliga hormoner med medföljande toppar & dalar skulle jag tro. dåligt uppförande smittar dessutom värre än svininfluensa i den åldern!
  • Velour

Vilka konstiga fyraåringar om de redan går i gymnasiet.

• Velour

Ja, då kan jag förstå att det ibland slår slint och de beter sig som omogna femåringar

Var det psykologi och engelska du undervisade i?

Polly S skrev 2009-11-12 17:45:15 följande:
    snudd på övermogna med den tillväxten.
  • Velour

Just nu är jag på så jäva dåligt humör så jag skulle nog inte ens se solstrålen om den så brände sönder mina ögon!

Isnogood skrev 2009-11-12 17:59:46 följande:
    En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor.Källa: Franciskus
  • Velour

Du kanske borde vända det till 90% psykologi istället?

*skämt*

Polly S skrev 2009-11-12 18:06:41 följande:
    ja, genmanipulation är fortfarande en oberäknelig vetenskap. ja, stämmer bra. (fördelat typ 90% engelska, 10% psykologi, och sen runt 15 % extra/övertid, kultur & stilhistoria)
Svar på tråden Tråddödare igen....